網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年5月13日 星期日

麥明詩依靠Supermom 慰解孤單 __,麥明詩,

麥明詩經歷風浪而處變不驚,全賴有媽媽做後盾。
麥明詩依靠Supermom慰解孤單麥明詩(Louisa)由媽咪麥何小娟一手栽培成「十優港姐」,比常人更有條件選擇自己的路,最終投身演藝圈成為演員。麥媽 ...


麥明詩依靠Supermom 慰解孤單

麥明詩(Louisa)由媽咪麥何小娟一手栽培成「十優港姐」,比常人更有條件選擇自己的路,最終投身演藝圈成為演員。麥媽媽雖然擔心,但仍送上無限支持。Louisa趁母親節來臨,特別寫心意卡感激媽咪的包容與耐性,以及對她追求夢想的支持與鼓勵,麥媽媽笑言:「佢細個比較用心會自己整(心意卡),依家比較慳皮,但第一次寫咁多字畀我。」

心痛捱苦勸退出

Louisa成績優秀,想必是個乖乖女,麥媽媽卻說:「其實佢同哥哥比係硬頸啲,好有主見。當年佢中學畢業話要去英國讀書,我心諗當然喺香港讀好,起碼慳過百萬,但呢個係佢嘅選擇,我會放手。」麥媽媽很關心女兒的工作,眼見女兒經歷各種風浪,她坦言勸過Louisa放下工作:「有忍唔住同佢講過,唔做演員都有大把工作,不過我知道佢自小鍾意跳舞、演戲,呢份係佢鍾意嘅工作。」

Louisa坦言藝人工作性質特殊,很多事情都不由自主,容易感到孤單,幸而家人一直在情感上支持她:「媽咪喺我心中係Superwoman,照顧家人同時讀咗兩個碩士,希望將來好似媽咪咁成家立室後,同時有自己嘅工作。」

Louisa撰寫心聲,感激媽媽的扶持。
  • Louisa撰寫心聲,感激媽媽的扶持。


服飾:iBlues 

場地:北京老家




鍾意就快D Share啦!