掃呢頁CODE去手機

2018年5月7日 星期一

Twins成都合體 6歲fans:「未出世已經鍾意你哋」 __,Twins,

Twins成都合體6歲fans:「未出世已經鍾意你哋」之前Twins的蔡卓妍(阿Sa)同鍾欣潼(阿嬌)各有各忙,踏入五月,二人再次合體,日前她們為EP ...


  • Twins成都合體 6歲fans:「未出世已經鍾意你哋」


  • 之前Twins的蔡卓妍(阿Sa)同鍾欣潼(阿嬌)各有各忙,踏入五月,二人再次合體,日前她們為EP《花約》於成都舉行簽售會,下星期就會飛美加舉行LOL巡迴演唱會。

    簽售會當日,阿Sa以一件一字膊的花花上衣現身,跟EP主題非常配合,而阿嬌就以一件簡約的白色恤衫上陣。活動上,簽碟合照是指定動作,當然亦有同fans互動的環節。當中有一位由杭州趕來的媽媽fans,她更帶同她六歲的女兒到來,當女兒跟Twins在台上聊天時,女兒便說:「我未出世、喺媽咪個肚入面嘅時候已經鍾意你哋㗎」原來「細細個已經聽你嘅歌」這句已經out咗,現在要說「未出世」才行,不過這也逗得Twins很開心。

    隨後,大會司儀問她們對成都的印象時,阿嬌說:「成都嘅朋友真係好熱情,我哋啱啱落機就有好多歌迷嚟接機。」而阿Sa就對成都美食念念不忘,「成都有好多好嘢食,我特別鍾意打邊爐。」

    鍾意就快D Share啦!