掃呢頁CODE去手機

2018年5月6日 星期日

政Whats噏:政Whats噏:游蕙禎着唐裝 自己友扮開拖 __,游蕙禎,

游蕙禎早幾日換咗頭像,身穿唐服嘅佢有一種古典美。(游蕙禎fb)青年新政游蕙禎失去立法會議員資格後,佢嘅動向仍受到各界關注,包括早前盛傳佢有新男友都成為 ...


游蕙禎早幾日換咗頭像,身穿唐服嘅佢有一種古典美。(游蕙禎fb)


青年新政游蕙禎失去立法會議員資格後,佢嘅動向仍受到各界關注,包括早前盛傳佢有新男友都成為城中熱話。今日(6日)適逢係游蕙禎27歲生日,不過就未見佢喺Facebook放閃,反而見到佢早幾日換咗頭像,身穿唐服嘅佢有一種古典美,但就疑似引發網民罵戰,有人留言指斥「支那禎」唔認自己係中國人,但又走去着唐裝喎!

一位名叫「袁健恩」嘅男子留言連番用簡體字去「鬧」游蕙禎,另有網民就指斥袁健恩千祈唔好着西裝,唔係就會變「西人」。雙方不斷以「Hashtag」留言互罵,游蕙禎更自嘲唔識文化唔好着。最後連九龍城區議員鄺葆賢都留言出聲,話袁健恩:「連做五毛都Fail(失敗)。」

不過,呢位袁健恩其實同游蕙禎都算老友,之前立法會九西補選,就一度傳出袁係游嘅Plan B,只係最後無出選。眼見罵戰好似愈鬧愈認真,袁健恩都急補鑊喺留言貼番張佢同游蕙禎嘅合照,證明輯相就係出自佢手筆,「鬧」完一輪原來都只係一場鬧劇。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!