掃呢頁CODE去手機

2018年5月13日 星期日

政Whats噏:政Whats噏:得罪橫洲村民 朱凱廸失老本勢危 __,朱凱廸,橫洲,

連橫洲村民都唔妥朱凱廸,睇嚟朱凱廸真係火頭處處。(設計圖片)元朗橫洲公屋發展項目備受爭議,議會陣線立法會議員朱凱廸就係憑「橫洲」打響名堂,成功進身立法 ...


連橫洲村民都唔妥朱凱廸,睇嚟朱凱廸真係火頭處處。(設計圖片)


元朗橫洲公屋發展項目備受爭議,議會陣線立法會議員朱凱廸就係憑「橫洲」打響名堂,成功進身立法會。橫洲發展本應係朱凱廸嘅「食糊」位,但有橫洲三村嘅村長踢爆,指去年朱凱廸仍擔任執委會委員嘅土地正義聯盟(土盟),以及同土盟關係密切嘅橫洲綠化帶發展關注組(關注組),竟要求村民參與聲援反新界東北發展案改判在囚嘅人士,令村民極為反感,已經紛紛與之割席。

近日發展局加強清拆收地嘅補償同安置安排,關乎安置問題嘅橫洲三村,即永寧村、鳳池村及楊屋新村再次成為社會焦點。不過,同一年半前唔同,朱凱廸乃至土盟同關注組都未有好似以往咁,高調陪同橫洲村民出來回應,反而係村民下星期自行召開記者會交代立場。村民同朱凱廸為首嘅土盟、關注組如今形同陌路人,導火線原來係同反新界東北案有關。

有涉事三村嘅村長承認,大部分橫洲村民已經無再同朱凱廸一夥聯絡,原因係認為對方一心只係想「煲起」個議題,根本唔係幫村民。最辣㷫村民嘅,係關注組竟然要求佢哋出席聲援反新界東北案改判在囚嘅人士,村民當然唔肯出席啦,亦開始感到朱凱廸一夥只係借「橫洲」兩字做「政治騷」,更甚係只顧鼓吹「不遷不拆」,形容雙方已經「割席」,只有四、五戶村民仍然留喺關注組內。

村民明言割席,朱凱廸接受查詢被問到有冇要求村民參與反新界東北案示威時,只係話自己已經唔係土盟嘅執行委員。至於關注組就承認同村民少咗開會,但就否認同村民不和,更否認要求「不遷不拆」,只係想為居民爭取最好嘅安置安排,強調土盟同關注組只係負責提供資訊,從來唔係帶領村民行動喎。

早前立法會四個議席補選,朱凱廸喺幕後「屈基(逼退馮檢基)」,結果搞到想爭奪九龍西議席嘅民主派姚松炎落敗,已經令佢民望大跌;早幾日佢又發炮批評投票支持財政預算案嘅盟友專業議政梁繼昌、莫乃光同李國麟,如今連橫洲村民都唔妥佢,睇嚟朱凱廸真係火頭處處,都唔知救得邊一瓣囉。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!