掃呢頁CODE去手機

2018年6月24日 星期日

李漫芬:囡囡百日宴擺15圍 李漫芬呷醋爆地位不保 __,李漫芬,

BB好得意呀!藝人李漫芬(Fanny)與老公談成坤的愛女談在心(Elfa)舉行百日宴,筵開15圍。問到B女是否難湊?Fanny表示囡囡已戒夜奶,所以感 ...


BB好得意呀!


藝人李漫芬(Fanny)與老公談成坤的愛女談在心(Elfa)舉行百日宴,筵開15圍。問到B女是否難湊?Fanny表示囡囡已戒夜奶,所以感覺較為輕鬆,晚上可睡4小時。她又透露囡囡喜歡笑,故有乳名「腰果眼」,又指佢學嘢快,不時眼望望。

不過,Fanny大呻自從女兒出世後,她在家中的地位就不保:「老公以前返屋企會錫我先,依家就錫個女。」問到是否呷囡囡醋?她笑謂:「初初結婚感情好,依家就差少少,老公會錫BB先。BB都黐Daddy,Daddy返咗工後,BB會望吓食飯位,睇吓佢喺唔喺度,冇辦法啦,係前世情人。」至於問到可有遺傳到媽媽的口才?談成坤則表示有,還透露囡囡表情多多。

問到可會追多個B?談成坤就恨三年抱兩,他說:「唔生好似好自私,囡囡會覺得悶,有多個B就可以分擔吓。」而Fanny則直言沒有想過,要看天意,因為生仔比想像中辛苦,她說:「以前睇相話我會生兩個,當時廿幾歲,連男友都冇,不過佢講嘅嘢都有啲中咗。」又大讚BB腳頭好,自言產後一個月已拍劇和擔任司儀。談到收身的成績,她表示懷孕令她增加12磅,距離減肥目標還相差8磅。她又透露肉赤老公捱到瘦:「老公依家連胸肌冇埋,因為佢打兩份工。我哋冇請工人,係自己湊,怕工人湊BB會似工人。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!