掃呢頁CODE去手機

2018年6月18日 星期一

盧惠光:18歲大仔有型!盧惠光三父子享天倫:冧死 __,盧惠光,

盧惠光大仔Jacky喺英國返港,三仔爺尋晚難得食飯慶祝父親節!藝人盧惠光與前妻黎淑賢所生嘅兩名仔仔盧俊諺(Jacky)和盧俊希(Jovan)分別18歲 ...


盧惠光大仔Jacky喺英國返港,三仔爺尋晚難得食飯慶祝父親節!


藝人盧惠光與前妻黎淑賢所生嘅兩名仔仔盧俊諺(Jacky)和盧俊希(Jovan)分別18歲及12歲,喺英國讀書嘅Jacky高大靚仔有型,仲已經高過爸爸添!

尋日早上佢仲趕返港同爸爸食飯慶祝父親節,未有工作在身嘅盧惠光,當然把握機會同仔仔一聚享天倫樂,盧惠光坦言「冧死」,佢接受東網訪問時話:「一早我就去帶埋細仔Jovan去機場接我個大仔,我哋三父子之後就去食飯,傾咗一晚,好多嘢傾!(阿仔送禮?)又食飯又有禮物(咩禮物?)兩個仔攞啲利是錢請我食飯,之後又有靚衫靚鞋送畀我,好有心!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

 https://bit.ly/2JjSVcr 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!