掃呢頁CODE去手機

2018年6月17日 星期日

父親節2018:王敏德教不過三 唔聽話就一拍兩散! __,王敏德,

Michael嘅仔女趁住父親節向爸爸表示愛意!藝人王敏德(Michael)與馬詩慧(Janet)的三個仔女王曼喜、王麗嘉及王躍穎藉着父親節表心意,三人 ...


Michael嘅仔女趁住父親節向爸爸表示愛意!


藝人王敏德(Michael)與馬詩慧(Janet)的三個仔女王曼喜、王麗嘉及王躍穎藉着父親節表心意,三人合力下廚炮製美食孝敬父親。他們烹飪王敏德最喜歡的帶子三文魚扒,首次品賞子女廚藝的Michael大為感動,他說:「第一次食佢哋煮嘅嘢,好鍾意,好感動,希望繼續會咁做。」在旁的Janet潑冷水,笑指:「相信都好難。」

發脾氣好惡

平時見Michael與仔女打成一片,而Janet則看似比較嚴肅,但原來Michael才是嚴父,教導子女時十分激進,發火時冇情講,凡事亦不會講多過三次,不聽教寧願一拍兩散!問到三個小朋友邊個最難教?Michael保守地說:「都好窩心。(邊個最乖?)差唔多,佢哋好平均。」Janet隨即笑說:「都係好難湊。」Michael接着說:「佢啲有小小曳,但一講唔好就即刻唔會做。」Janet答嘴:「你講佢哋就聽,我講好多次,但佢哋都可能繼續做。」Michael回應:「咁你要講大聲啲,講到好大聲,你唔夠大聲。」問到Michael是否惡啲?Janet即贊成指他惡起上嚟可以好惡,Michael解釋:「其實我唔會惡,但如果佢哋錯我先會大聲、會惡,一兩次已經夠晒,佢哋睇到我最唔開心嘅樣,佢哋唔會再做。」Janet隨即舉了個例子:「我記得佢哋細個時,當時好興睇細部嘅DVD,咁佢哋爭睇又推嚟推去,好嘈,跟住Michael好大聲去叫佢哋stop,佢哋第一次冇聽佢講嘢,第二次又唔聽佢講,第三次佢行埋去,攞起部DVD一手掟埋去牆度,爛咗,三個仔女呆咗望住佢,跟住就開始喊。自此之後,佢哋知道爹哋可以去到幾盡。但我就唔會亂掟嘢,我理智啲,知掟爛咗要用錢買,個分別就喺度,佢惡起上啲可以一拍兩散,呢招佢哋受教,但唔會做得多,做得多就冇用。」

指示老婆教仔女

Michael雖為嚴父,但亦有冧招氹子女,Janet說:「佢另一方面都好寵啲小朋友,佢哋要咩就畀咩,有時佢哋唔使講話要,都已經畀咗先。」教導子女,Michael不需要樣樣親自出手,精明地假手於人,Janet説:「有時應該要講佢哋時,佢又唔講,要指示人哋去講。(指示你做?)係,(你又聽話講?)咁冇辦法,佢唔講,始終都要有個人講,係咪都要做,咁咪我去做。」

場地:Tas’Mania limited


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!