網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年6月17日 星期日

2018世界盃:差啲走光!孫慧雪為世界盃着浴袍「起舞」 __,孫慧雪,

入波啫……世界盃已經開始,作為球迷嘅你就當然不容錯過!不過原來藝人孫慧雪(雪雪)都同樣鍾意睇波,一樣咁支持世界盃,佢仲要開心到跳晒舞,可想而知佢心情幾 ...


入波啫……


世界盃已經開始,作為球迷嘅你就當然不容錯過!不過原來藝人孫慧雪(雪雪)都同樣鍾意睇波,一樣咁支持世界盃,佢仲要開心到跳晒舞,可想而知佢心情幾咁興奮呀!雪雪呢日就喺社交網分享佢身穿浴袍跳手指舞片,並留言表示:「為咗我嘅C朗BB入球而起舞」

片中見到雪雪不知幾開心,表情多多,擺出唔同手勢甫士,仲要騷出自己美腿,加上甜美笑容,真係性感撩人。好多網民睇完都叫雪雪雖然心情開心,不過唔好玩得太瘋狂,有啲網民仲話佢差啲走光,真係睇到非常牙煙呀。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!