掃呢頁CODE去手機

2018年6月26日 星期二

林燕妮:與林燕妮相識20年 馬浚偉:佢係真貴族 __,林燕妮,馬浚偉,

馬浚偉表示與林燕妮相識超過二十年。藝人馬浚偉到北角出席林燕妮喪禮,他以一身黑色西裝現身,問到與林燕妮交情,馬浚偉表示與對方相識超過二十年:「大家感情好 ...


馬浚偉表示與林燕妮相識超過二十年。


藝人馬浚偉到北角出席林燕妮喪禮,他以一身黑色西裝現身,問到與林燕妮交情,馬浚偉表示與對方相識超過二十年:「大家感情好深厚,不過近兩年就冇乜點見面,好感恩喺最後一段時間上過佢屋企見佢,因為大家都係基督徒,所以對死亡都有另一個睇法,會開懷去面對。(心目中係點?)咁多年我都叫佢貴族,佢就叫我浚偉,佢係真貴族,好優雅好靚、係美人,性格又好剛強,係女中豪傑。(最後見面傾乜?)都係閒話家常,當時佢仲好精神好靚,大家講近況,傾吓歌,係最後一段時間冇乜痛苦咁離開,戥佢開心,佢係堅強嘅人,大家有共同信仰,好堅強,所以我送花牌畀佢都係寫『天家再見』。」

問到最難忘回憶,馬浚偉說:「佢教識我好多嘢,特別係禮儀,男仔要點、食飯要點,佢真係好可愛,同埋佢話好鍾意我着黑色西裝,所以我今日着黑色西裝嚟。(有遺憾?)我都唔覺得佢有,雖然每個人都有心願係地上未了,但我相信佢冇。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!