掃呢頁CODE去手機

2018年6月17日 星期日

《宮心計2深宮計》:勁老公!馬浚偉同陳煒畀人話「亂倫」 __,深宮計,陳煒,馬浚偉,

勁老友!藝人馬浚偉於無綫熱播劇《宮心計2深宮計》內,與陳煒(煒哥)鬥過你死我活,皇上與太平公主這對「偉煒鬥」引起網民熱話,而這對「死對頭」私下卻十分投 ...


勁老友!


藝人馬浚偉於無綫熱播劇《宮心計2深宮計》內,與陳煒(煒哥)鬥過你死我活,皇上與太平公主這對「偉煒鬥」引起網民熱話,而這對「死對頭」私下卻十分投緣!馬浚偉笑謂:「好開心因為拍劇而識到煒哥呢位好朋友。講真我同佢幾夾㗎,大家都係天蠍座,亦都好鍾意請人食嘢,記得開工嗰時放消夜我同佢爭住埋單,晚晚輪流請客,志在開心!雖然戲裏面佢係我姑姑,但好多工作人員都話我哋好襯,笑我哋『亂倫』呀!(下次同佢演情侶?)咁又真係唔知幾時先係下次,我依家嘅工作起碼排到出年嘞!」

貼心的煒哥聞得馬浚偉喜歡儲「擦得甩原子筆」,竟四出搜羅送贈,難怪馬浚偉開心表示:「好驚喜囉,我已經儲到一屋都係(擦得甩原子筆),又唔捨得用,十足儲物狂一樣。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!