網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年6月19日 星期二

《宮心計2深宮計》:兩個物業揸手!張文慈小富婆捱得好辛苦 __,深宮計,張文慈,

否認是小富婆的張文慈演技更上一層樓。藝人張文慈(Pinky)在娛樂圈多年,工作不斷,是圈中的小富婆,坐擁兩個市值二千萬元的物業,她接受訪問時說:「嗰層 ...


否認是小富婆的張文慈演技更上一層樓。


藝人張文慈(Pinky)在娛樂圈多年,工作不斷,是圈中的小富婆,坐擁兩個市值二千萬元的物業,她接受訪問時說:「嗰層居屋係好多年前我同細佬一齊住開,但因為細佬結婚之後有埋BB就唔夠住,得兩間房,之後我將自己層樓向銀行再加按,然後再買層樓畀細佬住,當係幫補細佬,依家仲供緊,因為加按,供嘅數目亦會多咗,並唔係乜嘢富婆,捱得好辛苦就真,至於架Benz都揸咗都近十年喇!」

談及近期熱播劇《宮心計2深宮計》,Pinky於劇中有不少內心戲,獲網民讚賞,其中一場在內地經已播放的一集中,Pinky喺劉心悠幫助下,可以成功出宮還鄉,佢仲一心諗住同初戀情人結婚,同埋可以與大哥大嫂共聚天倫,點知原來阿哥阿嫂只係當佢係搖錢樹,根本冇諗過要同佢一齊生活,搞到Pinky好傷心,喊得相當淒涼,對於演技獲內地網民力撐,她謂:「我睇到呢場戲劇本嘅時候都好鍾意同有流眼淚,好感動,亦好開心觀眾喜歡我嘅演出,(有啲網友話同你要養家嘅背景有啲相像?)都唔似,好多人都要養我屋企㗎啦,我唔係特別嘅一個。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!