網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年6月29日 星期五

《宮心計2深宮計》:心穎好唔好咀?馬國明竟然咁樣講 __,心穎,深宮計,馬國明,黃心穎,

竟然唔答囉!無綫劇集《宮心計2深宮計》演員馬國明、劉心悠、陳煒及蕭正楠在觀塘出席劇集慶功宴。馬國明與黃心穎的定情咀戲已播出,他笑謂最近忙拍劇沒有時間追 ...


竟然唔答囉!


無綫劇集《宮心計2深宮計》演員馬國明、劉心悠、陳煒及蕭正楠在觀塘出席劇集慶功宴。馬國明與黃心穎的定情咀戲已播出,他笑謂最近忙拍劇沒有時間追劇,但朋友及舊同學卻瘋傳咀戲Cap圖給他,問「正唔正」、「好唔好咀」,他笑說:「我梗係唔答啦,當時拍咗兩、三次,冇人圍觀,周秀娜出浴戲就多人圍觀,我都有份圍觀,因為劇情講我要衝入去嘛!」

他又透露拍咀戲花絮:「只係輕輕一吻,本來我覺得古代人較含蓄,唔應該錫嘴,但導演話冇問題。(網友話係定情之吻。)戲中當然係,角色定情啫!(現實咀得更激?)嘩,好難答,我唔知點答,或者大家可以將畫面諗得浪漫啲,唔係猴擒。(心穎猴擒?)唔係,唔好講到佢咁主動啦,只係角色主動啫!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!