掃呢頁CODE去手機

2018年6月12日 星期二

擲300萬擺53圍 家燕6金豬贈新抱:唔使生咁多 __,家燕,薛家燕,

■薛家燕昨日豪花300萬娶新抱,跟一對新人、大女祐珊(左一)和細女耀珠開心大合照。
■薛家燕昨日豪花300萬娶新抱,跟一對新人、大女祐珊(左一)和細女耀珠開心大合照。薛家燕昨日娶新抱,二仔石耀庭與女友陳素怡(Zoe)拉埋天窗,一對新人 ...


薛家燕昨日娶新抱,二仔石耀庭與女友陳素怡(Zoe)拉埋天窗,一對新人於尖沙嘴洲際酒店筵開53席。家燕姐繼早前送了市值2,000萬港元的西半山豪宅給囝囝作新居,及花百萬過大禮後,據悉昨日婚禮連酒席、金飾、禮服和佈置約花費300萬港元。

Zoe婚前一日已入住酒店總統套房,跟姊妹團穿泳衣在泳池開婚前派對。昨日石耀庭以大紅花橋接新娘,家燕姐飲新抱茶時笑到見牙唔見眼,但最矚目是她送給新抱的6隻金豬牌,以及有如「流星鎚」的巨型龍鳳鈪。



■新娘Zoe的6隻金豬和巨型龍鳳鈪勁誇張。 ■新娘Zoe的6隻金豬和巨型龍鳳鈪勁誇張。
■一對新人向「五公主」斟茶。

■一對新人向「五公主」斟茶。

「阿仔好識揀」

新奶奶家燕姐昨晚與一對新人受訪,心情勁靚的她說:「今朝新抱敬茶嘅時候,都有啲感觸。阿仔好識揀,新抱又靚又知書識禮。」家燕姐表示昨日兩度落淚,問送6金豬是否催新抱不停生B時,她說:「唔使生好多,一兩個就得。」

問婚禮是否花7位數字,家燕姐未肯多講,又向兒子道歉:「因為自己計計吓啲朋友,個仔得番一圍。」因此本周六再擺喜酒時會以一對新人的朋友居多,而家燕姐前夫石保慶昨晚未有出席,但稍後會一家人吃飯。



五公主到賀

家燕姐當年與蕭芳芳、陳寶珠、王愛明、沈芝華、馮素波和馮寶寶組成「七公主」,昨晚除了馮寶寶不在港缺席外,其他公主也有現身飲新抱茶。婚宴上新郎致詞時說:「我自細單親家庭長大,媽咪帶住我哋三個,佢好努力工作……」說到此時已泣不成聲,台下的家燕姐感動落淚,之後上台致詞亦數度落淚。

採訪:盧妹、陳杰

攝影:葉君海、林賓尼




鍾意就快D Share啦!