網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年6月5日 星期二

楊丞琳34歲生日 李榮浩留言「我家少女」勁放閃 __,李榮浩,楊丞琳,

楊丞琳(Rainie)34歲喇!前日佢率先同屋企人提前食咗生日飯同切蛋糕,所有生日相都由姨甥女操刀。到咗Rainie喺踏入生日一刻,佢將同一張相再次上 ...


楊丞琳(Rainie)34歲喇!前日佢率先同屋企人提前食咗生日飯同切蛋糕,所有生日相都由姨甥女操刀。

到咗Rainie喺踏入生日一刻,佢將同一張相再次上載到instagram同微博,佢話:「我34歲了。祝我生日快樂~」仲落tag話自己「外型和年齡不符」、「好險歲月帶不走我的青春」。

至於Rainie男友大陸歌手李榮浩,過去三年都喺踏入6.4凌點凌時送上祝福,喺15、16年兩人未認拍拖,李榮浩簡簡單單留低「生日快樂」四個字,上年都係留言「生日快樂」但就tag咗Rainie,今年就更進一步,講到明係:「祝我家少女生日快樂。」一年比一年閃,難怪有人催佢哋快啲結婚。




鍾意就快D Share啦!