掃呢頁CODE去手機

2018年6月26日 星期二

刮損肚皮變爛肉 崔碧珈3星期做兩次手術 __,崔碧珈,

崔碧珈(Anita)不時都喺社交網更新近況,最近做咗「空中飛人」嘅佢,一時喺法國,一時就係德國,但轉眼又去咗上海出席電影節。不過,昨午佢就分別喺IG同 ...


崔碧珈(Anita)不時都喺社交網更新近況,最近做咗「空中飛人」嘅佢,一時喺法國,一時就係德國,但轉眼又去咗上海出席電影節。不過,昨午佢就分別喺IG同微博貼咗瞓喺醫院,同埋一張影住血淋淋嘅傷口相,相當嚇人。

Anita留言:「從來我都是一個喜歡報喜不報憂的人,希望能把正能量帶給大家,和大家分享我的工作和開心事,心裹是一直不想大家擔心,所以之前在海外工作時都無刻意提起自己的傷勢,連自己的家人和經理人也沒有提及,結果沒想到傷口一直不能痊癒並且更加惡化和受感染潰爛,傷口直徑達5cm,被迫暫停工作。過去三星期在外地工作前後進行兩次手術,早幾天回到香港給醫生跟進,繼續留院養傷。因此而影響到之後的工作日程,為大家帶來的不便,深感抱歉。」

《蘋果》向Anita助手了解其受傷經過,其助手說:「佢喺德國嗰時,有一晚沖涼,唔小心畀自己崩咗嘅指甲刮損咗肚皮,點知第二日瞓醒個傷口已經變大,好似個一毫子咁,當時佢喺德國,即刻去睇醫生,喺雞同鴨講情況下做咗個小手術,醫生幫佢聯埋咗個傷口,但跟住去上海做嘢,傷口又開始惡化,啲線爆開咗,傷口已經大到有5cm直徑。由於皮肉變黑,醫生即刻再同佢做多次手術,將壞死嘅肉刮走。」Anita助手又話,佢日前已經返港再求醫,依家喺醫院休息緊,但都要再檢查先知係乜嘢菌。




鍾意就快D Share啦!