掃呢頁CODE去手機

2018年6月13日 星期三

【賤男玩殘4港女】被渣男玩弄 港女後悔莫及: 我覺得自己好蠢 __,賤男,港女,渣男,

足本版精彩內容請按網址:https://bit.ly/2JA3HvV四名港女,本想網上尋愛。不幸地,遇上無恥渣男,頻頻被氹送禮。五月時,渣男泰仔透過w ...


足本版精彩內容請按網址: https://bit.ly/2JA3HvV

四名港女,本想網上尋愛。不幸地,遇上無恥渣男,頻頻被氹送禮。

五月時,渣男泰仔透過wechat附近的人結識了阿Y。

他自稱跟朋友開設拳館,是泰拳教練。有車,單親家庭長大,阿Y坦承對他乖乖仔印象不錯。其後,泰仔主動提出約會,「約會前一晚,他已同我說翌日生日,問我有無諗好送咩生日禮物俾佢。」她說。

甫見面,泰仔隨即送上一條粉晶手鏈,「佢話同家人一起挑選,好名貴,叫我一定要收。我就準備咗一支迷你香水做生日禮物,但佢話唔啱用,帶我H & M,話下週要出國,想要一套西裝,叫我幫手一起挑選,之後佢將大批衫交俾我,話就當作係生日禮物,價錢實惠,仲話著咗好有意義。」結果阿Y花了3100元,泰仔還要她以現金或EPS邀付,又拿走收據。

三月時,另一港女Apple亦跟渣男泰仔約會,對方又自稱生日,向她送贈粉晶手鏈,「之後我買咗二千幾蚊西裝俾佢做回禮;直至四月,佢話喺杜拜買咗手信俾我,話係鑽石鏈

要求我回禮,結果我當時買左二千多元嘅皮褸俾佢。」

雖然泰仔不時向她噓寒問暖,例如下雨天,會發短信提醒她小心,記得帶雨傘等,但Apple 開始發現不妥,「我在網上發現好多人同我相同遭遇,懷疑受騙,我就無再理佢,點知佢竟然問,你係咪唔想再見我,我們是否已分手,我即時提佢要搞清楚,我們從來沒有一起」。

一班苦主透過網上平台認識,她們不約而同遇上同一個劇本,渣男甫見面會以加wechat為由,向事主索取手機,然後刪除二人的對話短訊,毁滅證據;其次,付款或提款時均不會站在事主身旁,企圖遠離閉路電視;第三,付款時要求女方以EPS或現金,目的是方便辦領退款,從中圖利。

阿Y坦承自己很蠢,「外界會認為係騙局,但當你身處其中,你係唔會察覺被騙,因為一切來得很自然,所以提醒大家網上交友真係要好小心。」

撰文:艾馬

攝影:王晴

立即按此連結下載APP: http://bit.ly/next28app




來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!