掃呢頁CODE去手機

2018年6月20日 星期三

【羅敏莊睇樓團】400萬港紙買八百呎 泰國BTS站豪宅主人房大到翻筋斗 __,羅敏莊,

今集羅敏莊帶大家睇嘅泰國樓,係交通便利,BTSPhraKhanog站就在樓下,且配套完善,附近有超市及餐廳,隔鄰Wdistrict亦是外國人和本地人著 ...




今集羅敏莊帶大家睇嘅泰國樓,係交通便利,BTS Phra Khanog站就在樓下,且配套完善,附近有超市及餐廳,隔鄰W district亦是外國人和本地人著名消遣及Happy hour之地,屬旺區嘅樓盤THE ROOM SUKHUMVIT 69。

依家香港新盤,五百萬先買個劏房戶,至於近年港人愛睇嘅泰國樓,四百萬港紙買到八百呎樓,連埋裝修之餘,個間格四四正正,客廳同主人房闊落到打關斗都得!

客廳寬敞十足。

主人房面積,分分鐘大過依家香港嘅廳。

飯廳裝修雅致。

廚房以玻璃間開,一貫泰國樓的設計。

客房面積一般。

鍾意就快D Share啦!