掃呢頁CODE去手機

2018年6月8日 星期五

汪琳:追仔成功!40歲汪琳想快啲生:都佗得辛苦 __,汪琳,

汪琳事隔6年幾再佗B,佢直言佗得幾辛苦!幸福人妻汪琳(Irene)由昔日的無綫「電波少女」變身成今日的「好老婆、好媽咪」,2008年與商人張忠弦(Jo ...


汪琳事隔6年幾再佗B,佢直言佗得幾辛苦!


幸福人妻汪琳(Irene)由昔日的無綫「電波少女」變身成今日的「好老婆、好媽咪」,2008年與商人張忠弦(Joey)結婚,今年女兒張梓彤(Kesha)已經6歲,最近她更再次有喜,而今胎是兒子,成功湊夠「好」字,幸福滿瀉!

兩個夠晒數

汪琳接受訪問時,承認喜訊,問到生埋今胎會否封肚?現年40歲的她笑言:「我都一把年紀喇,哈哈,夠喇,今胎都佗得辛苦,可能隔得太耐。」為張家再添一名小成員,老公會否有獎勵給她?Irene笑言:「佢不嬲都有啲小驚喜畀我,冇諗過要獎勵,個天已經獎咗畀我,冇乜所謂,加上囡囡又好開心都想有細佬妹陪,多謝上天安排!」

下個月生得

現在腹大便便的她笑指最希望盡快「卸貨」,她謂:「最好快啲到7月卸貨,跟住坐月,之後陪囡囡升小一,其實啲時間真係啱啱好,坐完月就陪囡囡開學,佢啱啱幼稚園畢業,成績好好,我都有同佢行街買嘢獎勵佢,氹佢開心。」

影全家福

早前汪琳「一家四口」影靚相,他們更拿着各自的英文名字字頭模型影相,而肚內BB則已定了英文名的字頭是「L」,原因是「I、J、K、L」一直排落去,十分有趣!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

 https://bit.ly/2JjSVcr 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!