掃呢頁CODE去手機

2018年6月23日 星期六

【44年婚姻】曾被指戲假情真戀上周嘉玲 姜大偉﹕唔理人講乜 __,姜大偉,劉嘉玲,嘉玲,周嘉玲,

姜大偉與李琳琳向來係模範夫妻,只有一次,John拍劇時與周嘉玲傳出緋聞。(資料圖片/電視截圖)
John哥在《再見亦是老婆》愛上周嘉玲,破壞與陳秀雯婚姻,當年觀眾都睇得好肉緊。(網上圖片)現年70歲嘅姜大偉(John),多年來都是緋聞絕緣體,惟獨 ...


John哥在《再見亦是老婆》愛上周嘉玲,破壞與陳秀雯婚姻,當年觀眾都睇得好肉緊。(網上圖片) John哥在《再見亦是老婆》愛上周嘉玲,破壞與陳秀雯婚姻,當年觀眾都睇得好肉緊。(網上圖片)

現年70歲嘅姜大偉(John),多年來都是緋聞絕緣體,惟獨一次,就係John喺94年回流香港拍TVB劇集《再見亦是老婆》,劇中飾演出軌男人,與第三者周嘉玲傳戲假情真,更一度傳出婚姻亮紅燈。多年後,John哥接受商台《一圈圈 星光背後》訪問,輕鬆回應﹕「點解要嬲呢啲?我唔理人哋講說乜嘢,有呢啲傳聞,證明我拍呢部劇演得好。」

John哥直認喺演藝圈多年,承認出現過唔少狂蜂浪蝶,但佢都能夠把持住,與太太李琳琳結婚44年,兩人更是一見鐘情。佢話﹕「我同你講,當年冇狂蜂浪蝶你都唔相信當然有,但幸好嗰時我真係好忙,太多工作喇。我?太太相識嘅時候,我係邵氏,佢係國泰演員,大家本來係唔認識,但佢同我嘅家人就好熟。有一次我哋有個朋友結婚,我哋喺嗰個宴會上認識,可能就係所謂嘅一見鍾情,一發展就發展了四十幾年。我哋係好早結婚,但嗰時怕乜?結就結加上我哋嗰時係奉女成婚,有咗依蘭(大女)就結婚,我又唔覺得結婚會對我有乜影響。」

2011年,太太李琳琳證實患癌,John一直喺身邊照顧太太,佢話早已看透生死:「老婆有病,就算普通傷風咳嗽,我都會擔心,更莫講係初期嘅癌症,絕對係擔心,但老婆反而安慰我。接受化療嘅過程,佢係好痛苦,現在康復,都係因為太太肯接受治療。我哋兩公婆,其實對死亡並唔係好害怕,因為大家都知道人必有一死,分別只係邊個先走。就算離世都好,都唔需要擔心死後放係邊、有冇人去拜祭,我哋嘅想法都一致,死後只需火化然後灑掉就可以喇。」


鍾意就快D Share啦!