掃呢頁CODE去手機

2018年6月29日 星期五

【今日50歲】向羅傑承提離婚 梁芷珊暴瘦皮膚變黑:我去買保險 __,梁芷珊,羅傑承,

48歲那年,梁芷珊選擇跟商人羅傑承離婚,過去15年來朝夕相對,現在卻你走你的路。今日(29日)是芷珊的50歲生日,除去羅太的名銜500多天,失婚的芷珊 ...


48歲那年,梁芷珊選擇跟商人羅傑承離婚,過去15年來朝夕相對,現在卻你走你的路。

今日(29日)是芷珊的50歲生日,除去羅太的名銜500多天,失婚的芷珊重拾了歡顏,迎接女人五十的來臨;日前她接受《蘋果》專訪首談婚姻的終結,原來15年夫妻情盡,原因是她失去愛情的感覺,所以主動提出離婚!

愛情對女人很重要,感性的芷珊說:「我同羅生到依家感情都係非常之好,但問題乜嘢係愛情?兩個人應該有共同計劃同追求,唔關有冇錢事,當一段感情太過穩定同太過長,我覺得變咗真係親人,下一次旅行,全家一齊去,下一次去南丫島,叫一班friend去,慢慢冇咗兩個人冇咗火花!

「冇咗愛情感覺呢部份,或者對羅生嚟講唔重要,可能有啲人感覺賢內助就係愛情,我信任你就係愛情,但每個人唔同,我對羅生都係咁講,我哋變咗24小時工作拍檔,每一個對話、電話、臨瞓前講嘅嘢,都係關於工作,有時關於個女,唯一維繫我哋婚姻只係工作,呢樣唔係我最想要!」

當婚姻出現問題時,芷珊選擇了堅強面對:「當愛情慢慢消失喺我40幾歲時,我覺得要為自己去諗同決定,只想聽日瞓醒後開心啲。我係好易喊,但幾收埋自己,可能我最唔開心時候,羅生係唔知嘅,因為佢好專注工作,我亦唔想自己情緒影響佢,到我有足夠堅強去面對,講畀佢聽我諗法時,佢真係靜落嚟,叫我再諗下先,係咪一定要咁去解決!咁我嗰時去咗外國一段好長時間,去旅行去探個女,我都想自己靜下,羅生亦都靜下,我覺得好文明,原來唔係得一種方法去愛或分開。」

之前有報道指羅傑承提出離婚,芷珊還前夫一個清白:「離婚其實係我提出,羅生有少少講笑同我講:『做乜你話畀人聽係我提出,我都冇提出。』我喺呢度作一個澄清,係我提出離婚,跟住我哋好和平。我哋分開之後,舊年5月仲合作開新project,雖然後來project冇咗,anyway幾開心有新關係,我哋真係家人,再見亦是家人,因為個女,我哋永遠都係友好。」

兩人和平分開,羅生給她的離婚條件是否很好?芷珊說:「互相冇為難對方任何嘢,一啲好簡單原則,譬如維持我一定程度生活水準,羅生應承我就ok,唔會話再去拗啲乜嘢,我哋好和平,冇話做啲核突嘢。」問到贍養費方面,她說:「我唔睇乜嘢贍養費,我冇諗過唔做嘢,要贍養費養我過世,我覺得一個女人,當然前夫負責任去養你,唔代表唔需要做嘢,我結婚都冇唔做嘢,離咗婚更加唔會唔做嘢啦。我只可以講15年婚姻,佢係我丈夫時,佢係好好丈夫,我哋傾離婚,佢係好好前夫。」

回想那段日子,芷珊暴瘦兼皮膚變黑,甚至傳她有病:「我都驚我有病,連阿媽都問我係咪有病?跟住我話唔緊要,我去買保險,因為要驗身,我又買到喎,只係好多中國人都有嘅乙型肝炎帶菌者,可能肝弱啲,但唔代表有事,可能因為咁,皮膚冇咁白,我又唔特別追求白,成日去球場。如果大家話覺得我好黑,可能嗰時我唔開心,印堂發黑行衰運,唔緊要啦,知道自己健康。」

至於暴瘦原因,她說:「圈中女仔個個都好弗,我係瘦塊面先,可能大家覺得凹晒落去係咪有事,多謝大家關心,我啱啱去完英國,同個女狂食肥咗幾kg,依家117磅。」

撰文:余燕儀

攝錄:廖達燊

攝影:沈健程

場地:Spark Bar & Restaurant

精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



梁芷珊和羅傑承15年婚姻緣盡,此情不再。(網上圖片) 梁芷珊和羅傑承15年婚姻緣盡,此情不再。(網上圖片)
婚姻出現問題時,芷珊激瘦似紙片人。(網上圖片)

婚姻出現問題時,芷珊激瘦似紙片人。(網上圖片)
只要父母開心,任何決定女兒都表示支持。(網上圖片)

只要父母開心,任何決定女兒都表示支持。(網上圖片)
女兒熱愛音樂,是芷珊心目中唯獨你是不可取替。(梁芷珊提供)

女兒熱愛音樂,是芷珊心目中唯獨你是不可取替。(梁芷珊提供)

鍾意就快D Share啦!