網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年6月16日 星期六

【59歲老來得「子」】艾威有個管家仔:每晚11點佢唔准我玩手機要上床瞓 __,艾威,手機平板,手機,

每日大量精彩內容,立即按此連結下載《壹週刊》APP: http://bit.ly/next28app59歲的艾威,同老婆Lisa結婚16年,一直膝下猶 ...


每日大量精彩內容,立即按此連結下載APP: http://bit.ly/next28app59歲的艾威,同老婆Lisa結婚16年,一直膝下猶 ...


每日大量精彩內容,立即按此連結下載APP:  http://bit.ly/next28app

59歲的艾威,同老婆Lisa結婚16年,一直膝下猶虛。15年威嫂割除子宮巨瘤,當爸爸這回事,艾威更加不再想。

不過去年因著牠的來臨,令夫婦二人終嘗到做父母的感受。

「你知我哋唔可以有小朋友,而佢就係我哋嘅小朋友。」艾威說。

去年他養了頭伯恩山犬Sashimi,轉眼間現在已經一歲半,「兩父子」相遇是一種緣分。

艾威續說:「第一眼覺得牠很可愛,在寵物店接佢返嚟,我唔係幫襯寵物店,而係寵物店的老闆,係我朋友嘅朋友,搵佢幫我尋找這隻品種,其實搵咗一年。後來我將一個月大嘅Sashimi嘅相片傳俾太太睇,佢都話好可愛,帶佢返屋企頭嗰幾日,佢係好乖,但之後就好頑皮。

最令他們意想不到,是一歲多的囝囝Sashimi有管家性格。

「以前我太太身體不好,叫佢早睡早起,佢唔會聽我勸,依家

呢個衰仔有辦法。佢係管家,有時我話要寫稿你瞓先,咁佢入房一陣又出黎,望下你又望下電視,好似話:『你仲唔瞓!』,怕咗佢!每晚十一點就叫我哋上床瞓,唔准我哋睇電視,玩手機,每朝起身佢都以好溫暖笑容迎接你。我老婆依家瞓著都識得發開口夢,笑曬話:哈哈,衰仔!佢鍚老婆多啲…..可能異性相吸,佢黐女多啲。」

Sashimi兩歲未夠,已經生得高大威猛,企起身有近五呎四,可以一個身軀霸曬成張三座位梳化,體重已經去到100磅,似「老豆」咁玉樹臨風。「帶佢去西貢,簡直係似發哥出巡,人見人愛,個個爭住同佢影。」視Sashimi如兒子看待的艾威,已經做定心理準備,有一日寵物先離他而去。「最好笑係收養佢幾日,我上蘇民峰的節目,題材就是講寵物身後事如合處理,我話我剛剛才養狗,竟然問我呢啲問題。

不過我也有作好心理準備,然而與牠一起的歡樂時間已經抵銷了所有傷痛。」艾威說。




來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!