網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年6月27日 星期三

【689任嘉賓論壇】竟逼傳媒簽聲明書聽話 記者為保尊嚴拒採訪(足本版) __,689,梁振英,

話說剛過去的週末,跑馬地馬場舉行「2018亞布力青年論壇創新年會」,有現已貴為政協副主席嘅前特首梁振英、亞布力青年企業家論壇名譽主席,前中國證監會主席 ...




話說剛過去的週末,跑馬地馬場舉行「2018亞布力青年論壇創新年會」,有現已貴為政協副主席嘅前特首梁振英、亞布力青年企業家論壇名譽主席,前中國證監會主席劉明康,貿發局主席羅康瑞等政經名人出席,但係呢個表面睇落普通不過嘅強國論壇,竟然發生咗一段令香港傳媒O晒嘴嘅插曲。

事緣當日出席採訪嘅傳媒機構代表,到場先發現須要簽一份聲明書,同意五點要求方可入場採訪,但係五點內容條條辛辣,甚至可謂創香港傳媒史「先河」:包括申明大會指定活動不開放予傳媒採訪;要求傳媒不採訪、不報道劉明康當天活動;不准引用工作人員私人微博、微信等內容報道,以至不准在指定範圍外採訪。

至於最辣的莫過於是第三條:任何形式報道須先經大會審批方可發布,另若直播期間有嘉賓講錯嘢,須協助大會處理修正、刪除、澄清云云。

嘩﹗雖云香港回歸祖國將近廿一年,但傳媒同業幾時被同化、被「大陸化」到要被審稿、被修正、採訪被施加諸多限制?香港絕大多數新聞工作者仍然堅守「新聞自由」和「編輯自主」底線,寸步不讓。據《壹》仔所了解,當時喺現場嘅大多數本地主流媒體嘅同業朋友都冇屈服,寧願唔入場採訪都拒絕簽署呢份「喪權辱媒」嘅聲明,所以往後嘅報章、電視同電台新聞,對於呢次論壇嘅內容都着墨唔多,最多變成報道「聲明書事件」。

然而,身為大會嘉賓嘅689,喺呢個冇本地傳媒採訪嘅論壇上,似乎就冇做過嘢為港媒維權喇。事關《壹》仔睇返佢同日傍晚先喺自己嘅facebook貼出在大會講稿,佢致辭時只係陳腔濫調,一味硬銷大灣區,又話歡迎內地青年來港交流:「我尤其歡迎中國內地的青年朋友們來到香港,和香港青年交流,進一步增進兩地青年的情感溝通和認同。」

當然,難怪689如此冷漠,皆因近排轉型做鍵盤戰士嘅佢,除在閒時寫吓文罵民主派、罵《壹傳媒》,吹捧「一帶一路」同「大灣區」之外,仲曾經撰文貶低新聞自由重要性:「新聞自由和表達意見自由,以至言論自由和學術自由等都是普世價値,但不是絕對價値。」哦明白晒,新聞自由在他的眼中,大概都重要唔過大灣區同一帶一路!

撰文:巫不言

立即按此連結下載APP:http://bit.ly/next28app



鍾意就快D Share啦!