掃呢頁CODE去手機

2018年6月26日 星期二

【港產片掙扎求存】接大陸戲片酬好多個零? 入行70年秦沛:睇錢嘔㗎! __,大陸,秦沛,中國,

攝影:林德雄
喜歡秦沛(Paul哥)的觀眾大抵會發現,其實他很少接受專訪。「唔係喎,我成日見到佢同姜麗文姜文杰一齊做訪問㗎喎……」係囉,你都答咗囉。Paul哥疼愛一 ...


喜歡秦沛(Paul哥)的觀眾大抵會發現,其實他很少接受專訪。

「唔係喎,我成日見到佢同姜麗文姜文杰一齊做訪問㗎喎……」係囉,你都答咗囉。

Paul哥疼愛一對子女,即使最初幾唔想兄妹承父業(還是家業?)入行,最終還是心軟首肯,用自己的名氣助一把力。其間或在某啲「細細哋」嘅首映或宣傳活動,赫然見到Paul哥身影,不問而知,姜麗文或姜文杰一定喺度。

今次這個專訪,主角是Paul哥。真係Paul哥,宣傳下月28起在香港演藝學院公演的舞台劇《奪命証人》。

訪問當日,Paul哥身體欠安,感冒菌作怪,借場拍攝時間亦有限,攝影師一個拍照一個拍片快靚正盡快完成任務,公關在旁安慰:「唔使急,唔趕時間!」本來氣定神閒擺好了pose的Paul哥即說:「咩唔趕呀?我趕呀!」趕回家休息,養好身體應付非常消耗體力的舞台劇演出。

其實入行70年的Paul哥,今年已經74歲了。

「做咗70年,演舞台劇唔係做咩紀錄,畀自己一個成就感,滿足自己,拍咗70年電影,如果有一日離開演藝界,好似差梗啲嘢。我做演員啦、做主持啦,喺演藝界咁耐,爭梗啲嘢喎,嗰樣叫舞台劇,所以呢個係我應承做嘅原因。」

「演舞台劇壓力好大,未做過吖嘛!拍電影電視,唔好可以嚟過,舞台劇冇得再嚟,要同現場觀眾交帶。所做嘅所講嘅,你都要好負責去做。好勁揪!話劇之父毛Sir、舞台劇王子謝君豪、大美人劉嘉玲,好幸運。」

細個睇Paul哥演《法內情》,在庭上咄咄逼人,今次在舞台劇改演大狀,箇中也有很大學問。「大家記得嘅話,我喺《法內情》做主控官,亦都曾經請教好多大律師朋友,都去過高院聽審,了解係咩一回事。」

「其實律師喺美國電影、或者歐美式嗰啲,英國唔包括,律師係可以行來行去,審犯又好,問證人又好,佢哋可以行來行去。香港以前行英式,律師只係企喺度講嘢。但拍《法內情》嗰陣,為咗好睇,學咗美式嘅行來行去,誰不知觀眾又受喎,哈哈!都幾賣座。」

「今次呢個劇,背景係七十年代,但毛Sir對我哋做演員更加好,因為演員企喺度講長篇大輪好辛苦,但行到邊講到邊,你行多幾次,每次你行到邊度講乜嘢對白,咁容易記好多。」原來以前睇《壹號皇庭》主控雙方企定定盤問,咁先至係正統喎!

早前fb專頁「威哥會館」貼出一張Paul哥在《癲佬正傳》的劇照,大家談得興致勃勃:「唔關我事㗎,拉班冚家x」、「佢冇事呀⋯⋯」但留言最多都係「有殺冇賠!」期間有高人留言謂:「聽講當年差啲上唔到畫,俾外間嚴重投訴,但內容相當寫實,馮淬帆最後俾梁朝偉斬死,有點意外;同埋佢向上司控訴精神病患者受到社會忽略、歧視,求支援一幕,反映現實一種無奈………」不變的是弱勢永遠受歧視,或全然無視;變的是今時今日,拍港產片,係會上新聞,或者擺上fb係呃到like嘅一回事……

Paul哥近年也明顯減產,對上一部是《春嬌救志明》的衰老竇。說起港產片不振,他說:「好難過囉!冇得講啦,市場嘅問題,早期嘅香港電影,除咗香港之外,有星馬泰、台灣、歐美,時代變咗,市場越來越少,競爭大咗,心裏面都幾難過!如果冇記錯,香港最盛況時候,一年300幾部電影,依家每年幾十部,差好遠,喺度掙扎緊。」

「其實仲有好多原因嘅,資訊問題,依家啲人上網睇啦,咪拍網劇、網上電影囉,唔好嘥時間喺電影院,但佢唔知電影院係另一種享受,以前一般人屋企冇冷氣,我寧願去電影院涼下冷氣,依家唔係,家家都有冷氣,我使等你睇咩?」

「你越發達(指資訊)我哋越辛苦。時代變咗,對電影只能夠(嘆氣),唉!冇乜辦法。」

搵番多年前Paul哥一個訪問,影圈良莠不齊,總不會部部也是佳作,故Paul哥當年也說得很坦白:接戲,一係睇錢,一係睇劇本。

咁依家呢?「我唔睇錢㗎喇,最近呢兩年根本睇唔到錢,睇錢嘔㗎!喺內地嗰啲,一部戲係好多好多萬喎大佬,唔好睇故事係咩、做乜角色、導演熟唔熟、老闆係邊個,錢都係嗰啲錢。差太遠喇。」

順帶一提一件小事,原來Paul哥都曾經收過一啲「奇怪」電話,搵佢開工,一開口,就嗌:「喂!秦沛!」

當堂打個突。Paul哥笑:「佢唔識(我)啫,啱啱入行啫,好多嘅,譬如有人打電話嚟,冇乜所謂嘅,一係叫『Paul哥』,陌生啲嗌『秦生』,佢一打嚟就:『喂!秦沛!我係乜乜副導演,聽日有場戲好有發揮,唔係好多,三場戲,一日拍晒㗎』佢唔知我係邊個,我話:『你問一問藝員科,睇我有冇時間拍啦。』」

最後有冇去到?「梗係冇我將呢個情形講出去,佢哋話:『你咪算好囉。』原來試過有人打畀周潤發:『喂!周潤發!』你一係叫發仔,一係叫發哥,『聽日有一場戲,好好㗎,你返嚟,09。』」

「第二日朝早9點發哥去到化妝間,啲人見問:『發哥,返嚟做乜?』『拍戲吖嘛!』『吓?邊齣戲?』『唔知呀,佢叫我入嚟等佢囉。』」好戲在後頭,打俾發哥那人跟住入嚟,一見到發哥:「咦,咁熟面口嘅?」

Paul哥解釋:「外國返嚟㗎嘛,你當笑話,冇話唔尊重,佢唔識你係邊個啫,發哥身上都發生過。」

採訪:余燕儀

攝影:林德雄

攝錄:廖達燊

場地:DADA Bar + Lounge @THE LUXE MANOR

精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent

攝影:林德雄 秦沛(Paul哥)入行70年,今年已經74歲了。 秦沛(Paul哥)入行70年,今年已經74歲了。
Paul哥手上有一張1958年話劇《苦兒樂園》的大合照

Paul哥手上有一張1958年話劇《苦兒樂園》的大合照
前排右起:梁寶珠、杜國威、陳寶珠、鄧小宇(後面秦沛)、周維德、姜大衛、泰廸羅賓、嚴慧、蕭芳芳(後面格仔裙)

前排右起:梁寶珠、杜國威、陳寶珠、鄧小宇(後面秦沛)、周維德、姜大衛、泰廸羅賓、嚴慧、蕭芳芳(後面格仔裙)
說起港產片不振,他說:「好難過囉!冇得講啦,市場嘅問題。」

說起港產片不振,他說:「好難過囉!冇得講啦,市場嘅問題。」

鍾意就快D Share啦!