網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年6月3日 星期日

湯沛宜:撼爆眉角縫7針!湯沛宜留8cm蜈蚣形疤痕 __,湯沛宜,

湯沛宜暴曬下中暑暈倒。曾參與ViuTV選美的湯沛宜(ToTo),最近與性感女星黃榕備戰比堅尼健美小姐比賽,瘋狂做Gym及節食。ToTo日前與友人到沙灘 ...


湯沛宜暴曬下中暑暈倒。


曾參與ViuTV選美的湯沛宜(ToTo),最近與性感女星黃榕備戰比堅尼健美小姐比賽,瘋狂做Gym及節食。ToTo日前與友人到沙灘曬太陽放鬆心情,但因最近減食,她在暴曬下突然體力不支中暑暈倒,撼爆左眉角當場爆缸,要立即送院救治,傷口頗深要縫七針,翌日撕開膠布驚見約8cm的「蜈蚣形」疤痕。

ToTo受訪時說:「呢幾日冇乜食嘢血糖低,係唔適合去曬,結果暈低受傷,我會食番有糖分嘅嘢,但唔會放棄比賽,會繼續出戰!(驚唔驚留疤?)冇諗咁多,過咗比賽先, 聽啲打泰拳嘅朋友講,都可能過幾個月個印會變淡嘅。」她上載受傷相到網上,並留言「烈女不怕死」,又繼續做Gym及上堂練擺甫士,可見ToTo性格非常堅強,得到不少朋友力撐。

黃榕操到變鋼條

同樣為比賽冇啖好食的黃榕身形瘦了一圈,現時腰圍只得20.5吋,腹肌盡現,她認為為比賽犧牲得相當值得,對於自己的鋼條身形很滿意。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr  


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!