掃呢頁CODE去手機

2018年6月28日 星期四

【男女都稱讚嘅好身材】8月40歲 楊思琦出寫真:抓著三十的尾巴 __,思琦,楊思琦,

楊思琦2001年當選港姐冠軍至今,唔經唔覺已經17年,但原來佢入行多年,可惜一直未有機會出寫真。由思琦妹叫到思琦媽,準備踏入四字頭嘅佢都想「抓著三十的 ...




楊思琦2001年當選港姐冠軍至今,唔經唔覺已經17年,但原來佢入行多年,可惜一直未有機會出寫真。由思琦妹叫到思琦媽,準備踏入四字頭嘅佢都想「抓著三十的尾巴」,所以嘗試出人生第一本寫真──《MISS SZEKI 2018》。

就算已經39歲,但思琦無論外表定係身材,都依然停留喺「當打」嘅狀態。儘管寫真行健康路線,標榜「感性」、「心靈」,但一對美腿再加D cup上圍,性感美麗指數足以秒殺時下唔少「o靚」模。

思琦出寫真,除咗為自己留下美麗回憶,亦不忘做好事,事關佢話賣寫真所得嘅純利會捐俾慈善機構,一舉兩得。咁有意義,巴打們唔係唔支持吓嘛?

鍾意就快D Share啦!