網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年6月8日 星期五

電波少女變闊太 汪琳陀仔9個月生埋收爐 __,汪琳,

■腹大便便的汪琳預計將於下月卸貨,為囡囡添個弟弟。互聯網圖片
■腹大便便的汪琳預計將於下月卸貨,為囡囡添個弟弟。互聯網圖片【爆相爆片】現年40歲的汪琳是無綫前「電波少女」成員,離開娛樂圈後專心做賢妻良母。汪琳跟圈 ...


【爆相爆片】

現年40歲的汪琳是無綫前「電波少女」成員,離開娛樂圈後專心做賢妻良母。汪琳跟圈外商人老公張忠弦育有6歲女兒,現終於成功追到「慈姑椗」,日前更被本報讀者直擊陀着9個月孕肚,由司機護送修甲。汪琳事後受訪更宣佈生完仔便封肚:「我都一把年紀,收爐」

汪琳於96年無綫藝員訓練班畢業,由於她的外表弱質纖纖,所以大部份的角色都是楚楚可憐,最叫觀眾印象深刻的,就是跟梁雪湄、梁佩盈、任港秀、翟佩雲、李思蓓、姚樂怡等組成「電波少女」,曾幾何時大受宅男歡迎。08年汪琳跟拍拖五年的圈外商人張忠弦結婚,囡囡張梓彤(Kesha)現年6歲,13年宣佈跟無綫結束16年賓主關係,逃離娛樂圈數年的她,早前透露懷有身孕,預產期是7月尾,但一直拒揭盅胎兒性別。



■即使懷孕9個月,貪靚汪琳仍陀着巨肚修甲。讀者提供圖片 ■即使懷孕9個月,貪靚汪琳仍陀着巨肚修甲。讀者提供圖片
■汪琳和老公育有6歲女兒,下月兒子將出世,組成一個「好」字。互聯網圖片

■汪琳和老公育有6歲女兒,下月兒子將出世,組成一個「好」字。互聯網圖片

與職員熟絡

現為少奶奶的汪琳,早前被本報讀者李小姐透過「爆相爆片」直擊,她陀着孕肚現身銅鑼灣一間修甲店。肚大如籮的汪琳日前大約下午三時許,戴着口罩現身修甲店,李小姐指汪琳應該是熟客,因見到對方與職員好熟絡:「佢個肚超大,聽到佢同美甲師講話隨時生得,仲話呢胎生仔,但唔好講同人講。」李小姐指汪琳花了45分鐘修甲,扮完靚就匆匆離開:「聽見佢用英文講,叫司機喺樓下等佢,家庭環境都應該幾OK。」

對於被讀者爆今胎生仔,日前汪琳接受電話訪問無奈表示:「咁都聽到,真係隔牆有耳。其實冇乜所謂,仔女都開心,等咗咁多年,個女都就快7歲,始終兩個好啲,有人陪吓個女。」問到成功追到兒子,老公是否最開心?她笑說:「開心啩!」今次高齡懷孕生第二胎,40歲的汪琳直言生完仔就封肚:「我都一把年紀,收爐」



■汪琳98年曾與梁雪媚、姚樂怡等組成「電波少女」。資料圖片

■汪琳98年曾與梁雪媚、姚樂怡等組成「電波少女」。資料圖片
■汪琳在《十月初五的月光》中演佘詩曼(左)好友,戲份甚重。劇照

■汪琳在《十月初五的月光》中演佘詩曼(左)好友,戲份甚重。劇照

僅小康之家

至於有司機接載被指生活少奶奶,汪琳卻強調只是小康之家,她說:「咁老公做中港生意,成日唔喺香港,有乜事都會多個人照顧。好似日前囡囡燒到近40度,我仲要喺醫院頻撲,勞勞碌碌影唔到,剩係影我嘆世界。」問到為甚麼如此貪靚?她說:「因為生之前要拆晒啲gel,因為要夾手指公,但其實未生得,今次真係去整靚甲。」

汪琳於14年時曾不幸小產,當時已懷孕六、七周,可能胎兒未穩定,當日她出席活動後返家,感到身體不適入院,可惜胎兒最後都不保。幸汪琳性格樂觀,加上有女兒做心靈雞湯,傷心過後走出陰霾。早年汪琳接受訪問表示,一直想為女兒添多個弟弟或妹妹,如有機會再懷孕她會很小心:「唔好走動太多囉,上次我冇就住,懷孕後仲有抱個女,又跑又踎,有咗唔應該咁大動作。」當時汪琳還指生仔生女沒所謂,但女兒想要妹妹,老公就想要兒子,笑言最好生龍鳳胎。而現在終於夢想成真懷第二胎,達成老公追仔願望。

採訪:嵐山




鍾意就快D Share啦!