掃呢頁CODE去手機

2018年6月17日 星期日

AJ遺傳音樂天份 杜德偉見囝囝仆親要扮Cool __,杜德偉,

■一向cool爆的杜德偉提到愛子時,立即露出慈父相。
■一向cool爆的杜德偉提到愛子時,立即露出慈父相。杜德偉(Alex)曾為愛兒AlexJunior(AJ)送上新歌《抱緊處理》,並在專輯序言寫上:「我 ...


杜德偉(Alex)曾為愛兒Alex Junior(AJ)送上新歌《抱緊處理》,並在專輯序言寫上:「我陪你長大你陪我到老」。眨眼間AJ已經20個月大,Alex日前於觀塘一間酒店接受《蘋果》專訪,平日型爆的他當提到愛兒更展露溫馨笑容。Alex憶起當初太太Ice產子時感覺不現實,他說:「太太生嗰日,見到醫生抱(AJ)出嚟,我感覺好似拍緊戲,個仔就好似道具咁,直至親手抱住,都唔係好信自己同太太有個仔。」

問父親一職自我評價如何?Alex直言沒有去想,他說:「AJ去到我手上,我就係佢玩伴,佢就係我玩伴。」跟AJ相處更令Alex勾起童年回憶,他說:「有一次我唧佢笑,我就用手話『咕嚕咕嚕』,之後先諗番原來我爸爸以前都係咁。又有一次我剃鬚,佢聽到鬚刨聲有啲驚,我就踎底喺佢面前再笑住嚟剃,忽然我又記起我爸爸都有咁做。」Alex頓時覺得變成了自己爸爸,AJ變成兒時的他,有種時空交錯感。



■杜德偉表示與囝囝是彼此的玩伴,更令他憶起童年的回憶。 ■杜德偉表示與囝囝是彼此的玩伴,更令他憶起童年的回憶。

Alex突然大爆AJ秘密,他笑說:「佢好貪靚,成日照鏡,有時照照吓仲會錫落去。」今年父親節要離港工作,不過晚上會返港跟家人食飯,Alex說:「父親節只係多一個藉口令一家人齊整食飯,其實每日都玩得好開心。」至於對AJ期望,Alex即說:「我期望佢次次食飯快啲吞咗啲飯,其他遲啲先諗。」

採訪:馬建華

攝影:陳慧安

場地提供:觀塘帝盛酒店




鍾意就快D Share啦!