網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年6月30日 星期六

陸浩明:【興奮過啜陸浩明】Ayan親親海豚勁冧豬 __,陸浩明,

個樣開心到佢!藝人陸浩明(6號)和模特兒女友陳詩欣(Ayan)最近去了峇里旅行,早前他倆玩完越野車,之後又去了同海豚玩,與海豚咀嘴,女友冧到不得了,但 ...


個樣開心到佢!


藝人陸浩明(6號)和模特兒女友陳詩欣(Ayan)最近去了峇里旅行,早前他倆玩完越野車,之後又去了同海豚玩,與海豚咀嘴,女友冧到不得了,但好笑的是與海豚咀,比與男友咀樣子更興奮,Ayan仲以索爆三點式衣上陣。

6號回覆東網稱今次女友安排這個「海豚之旅」很有心思:「我哋放八日大假,原本想去希臘,但日子太短而改去峇里,但一樣咁好玩,我女友安排好晒行程,其中一日去咗同海豚互動,呢個行程一直係我女友心願,所以佢好開心,(有得同海豚錫錫?)係呀,教練好Nice,教我哋摸海豚,餵佢哋食嘢,又有得錫錫,因為我哋兩個人,仲額外要求兩個人同海豚錫多一次嚟影相,隻海豚都好乖,識聽人講嘢咁,我女友開心都震,我覺得呢啲行程真係好啱啲拖友去,一定冧死女朋友。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!