掃呢頁CODE去手機

2018年6月6日 星期三

楊證樺:第二份禮物!楊證樺沈可欣宣布再佗B __,楊證樺,

恭喜晒呀!資深綠葉演員楊證樺同沈可欣自2015年結婚以嚟一直都好恩愛,兩人仲育有一子,非常幸福美滿呀!呢日就再次傳嚟好消息,兩公婆一齊喺社交網公布喜訊 ...


恭喜晒呀!


資深綠葉演員楊證樺同沈可欣自2015年結婚以嚟一直都好恩愛,兩人仲育有一子,非常幸福美滿呀!呢日就再次傳嚟好消息,兩公婆一齊喺社交網公布喜訊,就係佢哋屋企將會增添一個新成員!楊證樺Post咗一張BB嘅超聲波相,留言話係佢哋嘅第二份禮物,仲話多謝上天的安排,字裏行間都滲透住喜悅之情呀!

楊證樺喺10幾年前對阿沈一見鍾情,最終喺2015年結婚托抱得美人歸。之前仲Sweet爆公開話鍾意老婆夠「師奶仔」!佢哋仲一齊經歷過生離死別,就喺囝囝1歲半時突然發燒,仲差啲離世。

再有好消息傳嚟大家都好戥佢哋高興,紛紛留言送上祝福,幸福感滿滿嘅一家,羨煞旁人呀!

---------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!