網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年6月25日 星期一

梁麗翹:【為食B女】梁麗翹齋做奶媽都冇得瞓 __,梁麗翹,

不過見到佢咁可愛乜都抵番晒啦!《東張西望》主持梁麗翹(Nicole)五月中誕下女兒Nanette,日前她與只有十多天大的BB一齊拍了溫馨親子照,BB臉 ...


不過見到佢咁可愛乜都抵番晒《東張西望》主持梁麗翹(Nicole)五月中誕下女兒Nanette,日前她與只有十多天大的BB一齊拍了溫馨親子照,BB臉 ...


不過見到佢咁可愛乜都抵番晒


《東張西望》主持梁麗翹(Nicole)五月中誕下女兒Nanette,日前她與只有十多天大的BB一齊拍了溫馨親子照,BB臉頰圓嘟嘟,睡相可愛。新手媽咪Nicole表示BB每日樣子都不同,見到BB就十分開心,笑言:「暫時唔知佢乖唔乖,只知道佢好為食,有得食就好開心。大家都好錫BB,不過個個都想見到佢瞓醒眼仔睩睩嘅樣,所以成日會整醒BB,哈哈!」

Nicole現時餵母乳,她指大家都說要有充足睡眠,上奶才會快,但她感嘆難有足夠睡眠:「我有時都想寫吓做媽咪嘅感受,但都冇時間,好在爹哋同婆婆都超級幫手,煮飯、洗碗、洗奶樽、換片、掃風都交晒畀佢哋做。」

---------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!