網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年6月7日 星期四

楊證樺:兩個夠晒數!楊證樺宣布老婆佗B仔 __,楊證樺,

楊證樺指沈可欣今胎都係仔呀!藝人楊證樺日前宣布太太沈可欣懷上第二胎,6月26日踏入43歲的他出席無綫舉辦的六月星辰活動,他直言是最好的生日禮物,被問可 ...


楊證樺指沈可欣今胎都係仔呀!


藝人楊證樺日前宣布太太沈可欣懷上第二胎,6月26日踏入43歲的他出席無綫舉辦的六月星辰活動,他直言是最好的生日禮物,被問可知道太太肚中的是仔定女未?他說:「知道係仔。(計劃再生第二個?)一直都想多一個陪個仔,仔女無所謂啦,最重要係健康開心。(再追多個女?)夠啦,順其自然啦,依家兩個係目標之內!」

他表示大仔現時兩歲半,暫時仍未能理解自己將做哥哥,笑指叫仔仔錫媽媽肚時,仔仔就咬媽媽的肚。

被問到沈可欣可有不適?他說:「好好,無咩唔舒服,佢依家拍緊幾套劇,知道之後即刻通知劇組,佢哋好好,好就佢,盡量唔畀危險動作佢做。」又指太太會繼續拍《愛·回家之開心速遞》。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!