網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年6月30日 星期六

【小哥子唔知BB係細佬】九磅重次子「小小王子」出世 葉翠翠:哭聲真的很感動 __,翠翠,葉翠翠,

【小哥子唔知BB係細佬】九磅重次子「小小王子」出世葉翠翠:哭聲真的很感動婚後葉翠翠幸福滿溢,不時在網上分享一家三口的溫馨相,而佢佗住嘅「小小王子」亦出 ...


  • 【小哥子唔知BB係細佬】九磅重次子「小小王子」出世 葉翠翠:哭聲真的很感動


  • 婚後葉翠翠幸福滿溢,不時在網上分享一家三口的溫馨相,而佢佗住嘅「小小王子」亦出世嘞!呢個家庭又多一名成員好熱鬧。今日葉翠翠甫咗兩張誕下次子嘅相,陪產嘅老公睇相就知佢再當人父幾咁開心。葉翠翠寫著:「小小王子來到我們的家庭了,9磅,非常健康。生產過程順利,聽到小小王子的哭聲真的好感動,入到產房非常緊張,一直抖震,一心想住小王子和小小王子,時間好快便過去,現在可以好好休息了。」

    升任大哥的小王子,亦第一時間由爸爸帶著到醫院探望媽咪同細佬,最攪笑係一歲多嘅小王子唔知呢位新成員身份,即係唔知佢係細佬,自己做咗大哥,見到bb喊,哥哥小王子竟然又跟住喊,可想而知場面幾咁惹笑。不過小王子多咗個伴,夠曬熱鬧。

    鍾意就快D Share啦!