掃呢頁CODE去手機

2018年6月22日 星期五

湯君慈:【打戲真做】湯鎮業孖仔拍到發火片場互揪 __,湯君慈,湯鎮業,

好彩冇毀容!湯鎮業一對孖仔湯君慈與湯君耀最近強攻電影界,處男作就與「宇宙最強」甄子丹合作拍戲。兩人在戲中為求逼真,兄弟大打出手,由假打變成真打交!湯君 ...


好彩冇毀容!


湯鎮業一對孖仔湯君慈與湯君耀最近強攻電影界,處男作就與「宇宙最強」甄子丹合作拍戲。兩人在戲中為求逼真,兄弟大打出手,由假打變成真打交!

湯君慈(Bruce)與弟弟湯君耀(Chris)去年簽約成為甄子丹公司旗下藝人,兩人更拍住子丹合作電影《大師兄》,有星二代的光環與宇宙最強的加持,加上帥氣外表,極有潛力成為新一代人氣小鮮肉。

為打籃球爭執

新戲中,孖仔飾演問題學生,子丹做熱血教師。講到難忘場口,Chris大爆兄弟倆弄假成真、大打出手:「有一幕講我哋打交,拍完後導演覺得打得唔真,後來再拍,打打吓變咗真打,初時導演唔知我哋發生咩事,睇得好入神,慢慢先知原來真係打緊交,就過嚟阻止,又叫我哋冷靜啲。」他坦言自從中四後,兩兄弟就沒有動真格打交,但之前試過打到入醫院,今次為電影而破戒:「當年因為打籃球而發生爭執,後來變成打交,哥哥一拳打落我個鼻,打到歪咗,即時Call白車入醫院,之後就再冇打交喇。」

提到與子丹合作,兩人揚言獲益良多,Bruce坦言子丹要求高和認真,有對方在場壓力特別大:「佢喺片場經常咖啡不離手,做嘢從來唔會玩電話,佢經常叫我哋要認真啲,態度好重要。」兩人最近學泰拳及武打動作,以求親身上陣應付動作場面。

父子變仇人

Bruce早前還父子檔上陣拍攝內地網絡電影,但父子倆在片中是仇人,他笑言:「佢係我殺父仇人,最後我要殺咗佢,呢個幾好笑,亦都幾高難度。爸爸喺片場好似變咗另一個人咁,因為佢好入戲,眼神又凌厲,把聲仲特登低音幾度。」他指將來再合作,希望可以做回父子,因為比較易投入。

孖仔外表相似,又簽同一間公司,問到會否擔心局限發展?Bruce不太認同:「我哋都唔係咁似樣,而公司會將我哋塑造到唔一樣。我哋可以演失散多年嘅兄弟,我做警察,佢做壞人,好似《無間道》咁。」

場地:SPORTAGON FAC

服裝:Adidas

化妝:Nicole Poon阿歷

髮型:Perry Yung@PP IL Colpo

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!