網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年6月10日 星期日

朱智賢:首次行婚紗騷 朱智賢晒事業線:仲豐滿啲 __,朱智賢,

朱智賢第一次行婚紗騷就咁性感!無綫咪神朱智賢為「第91屆香港結婚節暨夏日婚紗展」行婚紗騷,大騷美好身材又晒事業線。首次行婚紗騷的她直言演出前有少少緊張 ...


朱智賢第一次行婚紗騷就咁性感!


無綫咪神朱智賢為「第91屆香港結婚節暨夏日婚紗展」行婚紗騷,大騷美好身材又晒事業線。首次行婚紗騷的她直言演出前有少少緊張,更特意翻看馮盈盈行婚紗騷的影片,吸取經驗,她笑謂:「原來行婚紗騷要好優雅,佢哋都話我行得好快!」

未行過泳衣騷的她,被問會否想行?她表示要等經理人接,至於尺度如何?她說:「健康就好啦,因為始終着泳衣拍嘢同行騷唔同,有好多人影!(今次做足安全措施?)安全,唔使特別黐膠紙!(Keep fit?)冇呀,我反而肥咗仲豐滿啲,我一瘦會瘦面先,個樣睇落去老咗,又會憔悴咗,塊面凹晒!」

問到酬勞,她表示滿意,今次當是經驗。問到穿上婚紗可會恨嫁時,她直言事業行先,等事業有成再想結婚,認為緣分要順其自然。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!