掃呢頁CODE去手機

2018年6月26日 星期二

李悅彤:李悅彤證老公離完先娶:未搞好咪重婚 __,李悅彤,

李悅彤指同老公係喺今年年頭結婚。女星李悅彤(Liddy)4年前因介入導演彭順婚姻,兼且屋企發生巨變受連番打擊,此後鮮有於幕前出現,近日卻被爆已婚及懷孕 ...


李悅彤指同老公係喺今年年頭結婚。


女星李悅彤(Liddy)4年前因介入導演彭順婚姻,兼且屋企發生巨變受連番打擊,此後鮮有於幕前出現,近日卻被爆已婚及懷孕5個月,並於葵芳開設生活百貨店。昨日Liddy獨自看舖,並抽空接受東網訪問,腹大便便的她落手落腳蹲下執貨,相當靈活!透露今次自掏腰包幾十萬投資,雖然舖租高達10萬,但卻有信心很快回本。

佗B係預期中意外

談到有指其圈外老公乃澳門富商,兼且未辦好離婚手續,Liddy坦言不欲多談老公背景,只透露他是生意人:「我哋係今年年頭結婚,嗰時都未有BB,如果未搞好離婚,咁佢咪重婚?」更指當時有行禮及擺酒,不過懷孕卻是預期中的意外,她謂:「本身都打算生小朋友,但冇諗係依家,所以係意外。」

無意復出

對於曾做過「小三」,問到再次投入感情有否諗清楚?Liddy表示與老公拍拖是5年內的事,更謂:「老公畀到好大信心我,所以先有信心結婚。(老公知你以前啲事?)相信有華人嘅地方都會知,咁每個人都有過去。」問到可有後悔做過「小三」?Liddy淡然指事情已經過去,不欲再舊事重提:「人要向前望,想好好地過生活,佗B過程好辛苦,但係人生嘅新階段,期待11月預產期。」更直言暫無意復出:「幕前好忙,我依家都好多嘢搞,到真係夾到時間先諗。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!