掃呢頁CODE去手機

2018年6月22日 星期五

多次傳整容變臉 朴春:最後一次答呢類問題 __,整容,朴春,

韓國前女團2NE1成員朴春,早年因被指涉毒而令演藝事業陷入谷底,不過近日朴春已透露將推出新歌回歸,令一眾粉絲非常期待。前日朴春於IG公開三張新自拍,留 ...


韓國前女團2NE1成員朴春,早年因被指涉毒而令演藝事業陷入谷底,不過近日朴春已透露將推出新歌回歸,令一眾粉絲非常期待。

前日朴春於IG公開三張新自拍,留言表示出門影相,透露正努力减肥及忙於練習新歌。照片公開後,有網民留言指朴春疑似整咗容,朴春就用英文回應:「畀我唞氣吧,我相信我嘅粉絲。」之後又留言:「今次將係我最後一次回應呢類問題,我冇(整容)。」




鍾意就快D Share啦!