掃呢頁CODE去手機

2018年6月8日 星期五

陳婉婷:陳婉婷恨拍拖出晒面 放天燈求真命天子 __,陳婉婷,

努力呀!藝人陳婉婷(Hebe)今年接下多套無綫新劇,忙到冇停手,幸好劇集早前終於殺青,佢亦趁空檔時間,到台灣旅行鬆一鬆。問到Hebe喺當地有冇艷遇?H ...


努力呀!


藝人陳婉婷(Hebe)今年接下多套無綫新劇,忙到冇停手,幸好劇集早前終於殺青,佢亦趁空檔時間,到台灣旅行鬆一鬆。問到Hebe喺當地有冇艷遇?Hebe笑言:「因為今次我係同一大班同學去台灣,日日都成班人出去玩,所以唔見有當地男仔埋身,完全冇機會識到新朋友。(啲同學阻住你嘅桃花?)唔係嘅,難得大家夾到時間去旅行,係開心事嚟!」

另外,Hebe亦有到著名景點十分放天燈,祈求工作運之餘,單身嘅佢亦恨識到另一半:「見到我喺天燈上寫住想同另一半開開心心過每一日,就知我都想盡快遇到真命天子,希望會願望成真我份人比較貪心,都希望有另一半亦有事業,可以一直忙就最好」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!