網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年6月6日 星期三

鍾欣潼:阿嬌拖實老公返港 賴弘國畀足老婆滿分 __,阿嬌,賴弘國,鍾欣潼,

賴弘國同阿嬌返到香港喇!剛成為賴太的鍾欣潼(阿嬌)孖老公賴弘國從美國返香港,現場所見,阿嬌如沐春風,勁風騷,全程笑晒拖實賴弘國隻手,sweet到爆,兩 ...


賴弘國同阿嬌返到香港喇!


剛成為賴太的鍾欣潼(阿嬌)孖老公賴弘國從美國返香港,現場所見,阿嬌如沐春風,勁風騷,全程笑晒拖實賴弘國隻手,sweet到爆,兩人更大方畀傳媒影相,兩人不時甜蜜互望!

阿嬌現身就話:「今次美國唔係簽字,係想大家有個好嘅回憶,同好朋友聚埋一齊。(香港幾時擺酒?)喺十二月,到時會同大家講,唔係刻意隱瞞。」問到今次係咪老闆埋單?佢話:「美國唔係,香港係。」問老闆係咪送樓?她笑言:「佢講咗就算啦。」

習慣畀人叫賴太未?佢冧豬話:「有啲緊張。」講到賴弘國喺派對上唱出《愛很簡單》,佢笑言練咗好耐:「因為我不是專業。」依家畀幾多分老公?阿嬌話:「唔畀得滿分,怕佢驕傲。!」賴弘國就畀老婆滿分!點解花球畀阿Sa?阿嬌話:「得佢之嘛,想所有朋友都開心。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!