掃呢頁CODE去手機

2018年6月30日 星期六

【再見理想】遺願開巡迴騷 __,

■劉志遠離隊前,Beyond曾五人上陣。
阿龔與黃家駒共事多年,覺得他思想遠大,家駒亦好希望做到世界巡迴演出,將Beyond音樂給更多人知,將自己的音樂影響別人,阿龔說:「佢冇講最想去邊度唱, ...


阿龔與黃家駒共事多年,覺得他思想遠大,家駒亦好希望做到世界巡迴演出,將Beyond音樂給更多人知,將自己的音樂影響別人,阿龔說:「佢冇講最想去邊度唱,但佢思想無限,諗到好遠大,無界限畀自己,想同其他地方嘅人多交流。佢之前去過非洲,所以就有《Armani》呢首歌出現。」



■家駒(中)思想遠大,希望能用音樂影響世界。圖片 ■家駒(中)思想遠大,希望能用音樂影響世界。圖片

家駒好奇心大,曾拍港台劇及電影《半邊人》、《籠民》的他原來對拍戲也感興趣,阿龔表示:「家駒對於電影好有興趣,會問拍攝程序係點,又想知點樣拍,有時仲好主動會話跟人哋一日場去睇拍攝。」

Beyond四子獨立發展亦是家駒的想法,阿龔好耐之前已經聽過家駒提過:「佢想Beyond四個人都有自己嘅專輯,因為每個人都有自己諗法,可以各有各嘅作品,佢提出過幾次。」

採訪:王連連




鍾意就快D Share啦!