網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年6月3日 星期日

利嘉兒:高齡產婦犯禁!利嘉兒飲汽水烏身試車吔西瓜 __,利嘉兒,

大肚婆利嘉兒連環犯禁!當年憑無綫節目《笑談普通話》而人氣急升的Lily,2010年嫁予經營製衣及門鎖的有米老公Bong,兩人一直渴望有小朋友,今年終趕 ...


大肚婆利嘉兒連環犯禁!


當年憑無綫節目《笑談普通話》而人氣急升的Lily,2010年嫁予經營製衣及門鎖的有米老公Bong,兩人一直渴望有小朋友,今年終趕上尾班車,在4月宣布懷孕!今年44歲屬高齡產婦的Lily,未有因佗B而變得小心翼翼,曾揚言會照美甲及染髮,相反老公Bong則變成緊張大師,化身私人保鏢全天候睇實Lily。

踩斗零踭步履輕盈

面對老公嚴密監控,Lily日前終撇甩老公「放監」獨自行街濕平輕鬆一番,卻連環「犯禁」!懷孕5個多月的她,當時一頭啡金短髮兼身穿T恤牛仔褲,肚皮雖明顯大了不少,但身形未有走樣,手腳依然纖瘦,穿上斗零踭鞋的她步履輕盈。準媽媽Lily主攻嬰兒用品,期間行足四、五間舖亦未見疲態,最後她鎖定目標走入一間專賣BB車的店舖。甫進店,Lily即不停詢問店員BB車的功能,期間未有理會自己粗身大勢,多次踎低起身試「開車」、「收車」。在店舖企足個半小時後,她終覺得疲倦,坐在店內梳化休息,期間Lily又犯禁,突然在手袋內拿起冰凍汽水暢飲消暑。

休息過後,Lily繼續濕平,經過玩具店時停低睇玩具及圖書,但未有收穫。最終Lily轉戰超級市場,除買營養高的食物及牛奶外,經過水果攤位,Lily竟然在西瓜位置徘徊,更落力揀西瓜,企圖挑戰禁忌,令人睇到牙煙!濕平了一整天,Lily老公Bong為免嬌妻操勞,即出動過百萬名車兼化身「柴可夫司機」接送,然後雙雙回家!

「老公叫少啲出街」

對於連環犯禁,Lily接受東網記者訪問時,輕鬆地指鞋踭不算太高:「一吋半吋OK,老公冇鬧。(見你飲可樂噃!)佗B要十個月,飲支汽水都唔敢,太大壓力,輕鬆啲對BB都好啲,間中飲一支冇所謂,問過醫生其實冇問題。」講到買西瓜,Lily解釋是買給老公:「西瓜當然唔係我食,我老公要陪我十個月,同我食一樣嘅嘢,佢咪好慘囉,所以我有時都會揀番啲啱佢食嘅嘢畀佢。(老公好緊張?)緊張,個肚愈嚟愈大,天氣又咁熱,佢都叫我少啲出街。我會去有佢陪我嘅地方,或者佢送我,然後喺附近等我!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!