網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年6月25日 星期一

盧巧音:【可遇不可求】發哥傳授盧巧音影相神技 __,發哥,盧巧音,周潤發,

發哥有邊個唔愛?歌手盧巧音(Candy)呢日同樂隊Kolor主音老公Sammy去咗行山,仲驚喜巧遇最鍾意行山嘅周潤發,見到發哥,大家第一時間都會同佢自 ...


發哥有邊個唔愛?


歌手盧巧音(Candy)呢日同樂隊Kolor主音老公Sammy去咗行山,仲驚喜巧遇最鍾意行山嘅周潤發,見到發哥,大家第一時間都會同佢自拍,Candy兩公婆都唔例外,事後仲將合照放上社交網,睇相見到佢哋笑得好開心,Candy留言話自己太幸運:「本來諗住say個hi,sel個fie…… 點知佢教咗我哋上山嘅路線,仲帶埋我哋去某個點然後話畀我哋知點行,點解會咁嘅?究竟發生咩事呀?媽我見到發哥呀媽!」

言語間已經Feel到Candy幾咁興奮,佢仲Hashtag多謝發哥教佢執相,發哥仲介紹埋佢哋用咩App同教佢哋Tune相!搞到Candy沐浴於幸福之中,網民都超羨慕呀!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!