掃呢頁CODE去手機

2018年6月10日 星期日

娛樂專題:畀陳智燊做醜人!大肚宋熙年諗定湊仔攻略 __,宋熙年,陳智燊,

Sarah原本諗住可以好似廖碧兒、鍾嘉欣咁做花旦。藝人宋熙年與陳智燊(Jason)結婚兩年,4月初宣布成功造人,榮升準媽媽的她笑言計劃生B以來,身邊人 ...


Sarah原本諗住可以好似廖碧兒、鍾嘉欣咁做花旦。


藝人宋熙年與陳智燊(Jason)結婚兩年,4月初宣布成功造人,榮升準媽媽的她笑言計劃生B以來,身邊人不停出謀獻策 ,提供不少生仔偏方!她又發現老公有嚴厲一面,面對小朋友扭計即嚴父上身,表明不能讓小孩得寸進尺。

貴為2007年度國際中華小姐競選冠軍的宋熙年(Sarah),現時以主持工作為主,但她坦言當初選美是想入行做花旦:「選美嗰陣,保母都覺得我做主持幾好,其實有啲唔開心,因為我係想做花旦,好似廖碧兒、鍾嘉欣咁,點解你叫我做主持!佢話我把聲入咪、咬字清晰,初初做主持唔Enjoy(享受)㗎!」不過,隨着幕前經驗增加,Sarah慢慢發現做主持原來都很有滿足感:「依家好鍾意做!首先比起演員,做主持冇咁辛苦,係做騷前要綵排同記Rundown,但好有滿足感,做完睇到觀眾即時反應。」

接受做主持:拍劇會被摧殘

Sarah認為主持是娛樂圈中壽命較長的路線:「結婚生小朋友後,可能令我經驗更加豐富。有人問過我仲想唔想拍劇?我都鍾意嘅,但付出嘅時間、精神、唔瞓覺嘅犧牲,我覺得自己返唔到轉頭!如果一年三套劇,會被摧殘咗。」如今主持獨當一面,Sarah卻自爆初入行時的「蝦碌」事:「最經典蝦碌係同我老公發生嘅,嗰時我哋喺娛樂新聞台認識,兩個當年仲好新又係外國返嚟,好少會一齊做廠,因為『半斤八両』,點知嗰晚唔夠人,要我哋一齊Live主持,佢有少少甩嘴,我就喺度笑,又到我甩喎!」問到是否因這次合作而跟Jason互生情愫?Sarah表示當時只是朋友關係,但的確特別投契。

最終緣分驅使下,兩人於2016年結成夫婦,4月初還宣布懷孕喜訊,Sarah開心說:「我同先生都希望可以生狗BB,結咗婚都差唔多兩年,二人世界亦過咗好多年,想迎接新嘅一頁,有新嘅家庭成員,我嘅人生正式開始。」她又分享「備孕」經驗:「我當初一話想生BB,好多人畀咗唔同嘅意見、偏方,其實每一個人嘅方法同食療都唔同,我就係中西合璧!我喺外國咁多年,成日飲凍嘢同沙律,但香港呢邊嘅朋友就叫我唔好食啲咩。我有食維他命丸,均衡飲食同調理身體。」她又認為男子有責,都要調理身體:「我覺得有樣嘢我哋忽略咗,好多人以為係女仔要去改善身體,其實男仔都要飲食同作息定時,呢方面我老公有做好本分,因為佢真係好想生小朋友。」

教仔有一套:唔可以畀小朋友得寸進尺

問到BB出世後,跟老公誰做「醜人」?Sarah笑說:「我一直以為自己係嚴嗰個,但見過老公都有嚴厲嘅一面!有次我哋幫手照顧朋友個女一日,小妹妹喺度喊嘅時候,我老公會話:『唔可以咁!』我就會話:『唔好喊』我老公就會話唔可以成日咁樣畀小朋友得寸進尺,否則自己嗰個反轉個天都得㗎佢有自己嘅一套,佢平時同小朋友玩成個大細路,但原來佢都可以做一個嚴父!」至於兩人的相處之道?Sarah以「相依為命」來形容:「我會話:『你係我最好嘅朋友!』我哋爸爸媽咪唔喺香港,由認識到依家,我哋喺香港可以話係相依為命,好多嘢返到屋企都會傾。」

髮型及化妝:Cobia Cho

Outfit:MAGinSHOP

場地:呇 Qi-Nine Dragons

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!