網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年6月29日 星期五

【終於都出絕招】「絲襪照」唔夠睇頭? 劉心悠承諾晒床照 __,心悠,劉心悠,

(資料圖片)
馬浚偉同胡定欣兌現承諾,話《深宮計》有10億收視就公開裸照,結果佢哋就貼咗兒時裸照找數,同劇嘅劉心悠之前話過考慮晒「絲襪照」,今日佢就有條件咁答應會公 ...


馬浚偉同胡定欣兌現承諾,話《深宮計》有10億收視就公開裸照,結果佢哋就貼咗兒時裸照找數,同劇嘅劉心悠之前話過考慮晒「絲襪照」,今日佢就有條件咁答應會公開床照!

心悠BB、馬國明、蕭正楠同陳煒等喺觀塘宣傳劇集時,陳煒話擺咗十圍請客,心悠BB話咗有現金獎,如果點擊過30億,就會公開床照。問到「被缺席宣傳」嘅周秀娜會唔會現身慶功宴,心悠BB就話好掛住娜姐:「不過佢都好忙,同埋我見到佢隻手受傷,希望喺其中一個慶功宴會見到佢」。

之前有指馬國明同黃心穎就係喺戲中一吻定情,馬明笑言係原先劇本就有,唔係要求加戲,至於心穎公然喺ingstagram貼兩人擁抱劇照,雖然馬明話唔係放閃,但就俾身邊嘅蕭正楠笑佢話:「佢假戲真做,佢咩都嚟真,睇佢深情眼神好似好緊張咁」。至於蕭正楠女友黃翠如同姊妹去青島飲啤酒,蕭正楠就話:「冇話批唔批准,飲兩口啖解渴可以,佢唔會飲好多」。

精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent

心悠BB今日為劇集宣傳,佢話如果有30億點擊,就會晒床照。 心悠BB今日為劇集宣傳,佢話如果有30億點擊,就會晒床照。
佢希望喺慶功宴見番娜姐。

佢希望喺慶功宴見番娜姐。
有傳馬明就係拍呢套劇同黃心穎撻着。

有傳馬明就係拍呢套劇同黃心穎撻着。
蕭正楠笑老友假戲真做。

蕭正楠笑老友假戲真做。

鍾意就快D Share啦!