掃呢頁CODE去手機

2018年6月26日 星期二

王馨平:「開門」示威?王馨平冇在意鄭嘉穎陳凱琳 __,嘉穎,王馨平,馨平,陳凱琳,凱琳,鄭嘉穎,

Linda話係一場誤會。歌手王馨平(Linda)擔任今晚亞視節目《今晚見》嘉賓,現已「升呢」為瑜珈導師的Linda,見她清減不少又容光煥發。去年她以「 ...


Linda話係一場誤會。


歌手王馨平(Linda)擔任今晚亞視節目《今晚見》嘉賓,現已「升呢」為瑜珈導師的Linda,見她清減不少又容光煥發。去年她以「中門大開」的晚裝出席無綫一個慈善騷,席上有她的舊愛鄭嘉穎及其女友陳凱琳,因而惹來外間揣測她騷本錢「示威」。

Linda在節目中首次解釋是一場誤會:「我着呢件衫原來令咁多人誤會,我真係唔係呢個意思,嗰件衫係嗰朝先送嚟畀我試,而當時我都唔知個騷有嘉穎同佢好友喺度,其實我哋係見過面,亦冇咩介意嘅地方!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!