掃呢頁CODE去手機

2018年6月4日 星期一

承諾外母當埋老婆係女 曾文豪李美慧完婚爆金句 __,曾文豪,

■李美慧和曾文豪昨日拉埋天窗,與賓客大合照。
■李美慧和曾文豪昨日拉埋天窗,與賓客大合照。現年31歲的落選港姐、於劇集《宮心計2深宮計》演宮女的李美慧昨日嫁入豪門,跟56歲富商曾文豪在淺水灣酒店簽 ...


現年31歲的落選港姐、於劇集《宮心計2深宮計》演宮女的李美慧昨日嫁入豪門,跟56歲富商曾文豪在淺水灣酒店簽紙行禮,賓客包括樂易玲、陳展鵬、陳爽跟楊明、李民橋夫婦和許晉亨等,而曾文豪的三個女兒及外孫亦到齊。



金牛成吋厚

一對新人依足傳統,曾文豪率領胞弟曾文能、兩個女婿組成的兄弟團去接新娘,而曾文能的舊愛陸詩韻也同場做姊妹。新郎被罰吃尿片上的食物,更給了成吋厚的金牛做開門利是。曾文豪從外母接過穿裙褂的老婆李美慧,當外母訓示他要錫囡囡時,曾文豪搞笑地爆金句:「總之當埋佢係女」、「最緊要整到我長命。」



■一對新人情深咀嘴,更開心展示婚戒。 ■一對新人情深咀嘴,更開心展示婚戒。



■曾文豪向外母承諾會當老婆如女兒般疼錫。互聯網圖片

■曾文豪向外母承諾會當老婆如女兒般疼錫。互聯網圖片

在酒店行禮後,曾文豪細心扶着大肚的李美慧落樓梯受訪,提到出嫁心情,李美慧說:「噚日諗住令到自己攰啲,所以出海游咗一個晏晝,點知夜晚返到去都係成晚瞓唔着,直到𠵱家都未瞓過,唔知興奮定緊張,驚啲嘢安排得唔好,好多謝老公。不過頭先台上致辭時,腦中一片空白,唔知自己想講乜。」曾文豪則說:「我都有好多嘢想講,怕overrun冇講。」

李美慧透露8月完成工作後停工養胎,問到婚後會否不工作,曾文豪即搶答:「唔會,佢鍾意就得。」李美慧即冧爆表示:「我老公好好。」



■曾文豪的三個女兒(左起)昭亮、昭令及昭怡到齊,昭怡更帶女兒見證。互聯網圖片

■曾文豪的三個女兒(左起)昭亮、昭令及昭怡到齊,昭怡更帶女兒見證。互聯網圖片
■姊妹團郭千瑜和楊埕(右)大騷男家成吋厚金牛的開門利是。

■姊妹團郭千瑜和楊埕(右)大騷男家成吋厚金牛的開門利是。

戴婚戒爆喊

姊妹團成員楊埕就爆婚禮過程:「牧師講嘅經文同愛的宣言一樣咁長,新娘係一個好堅強嘅女仔,平時唔易喊,今日喊咗好多次,註冊儀式戴婚戒一刻已經喊,講宣言致辭唔夠三十秒又喊。」

採訪:馬建華

攝影:林賓尼




鍾意就快D Share啦!