掃呢頁CODE去手機

2018年6月7日 星期四

【睇圖即有說服力】鍾意靚仔球星?李佳芯:你覺得我鍾意靚仔咩? __,李佳芯,

攝影:陳慧安
李佳芯(Ali)、林師傑今日去到鑽石山荷里活,以足球大使身份出席「俄羅斯足球狂熱」活動啟動禮暨表演賽。Ali話佢一向有留意世界盃同足球賽事,今年都會追 ...


李佳芯(Ali)、林師傑今日去到鑽石山荷里活,以足球大使身份出席「俄羅斯足球狂熱」活動啟動禮暨表演賽。

Ali話佢一向有留意世界盃同足球賽事,今年都會追看:「我未入行嘅時候睇嘅係碧咸、C朗、美斯,好多已經退休。」係咪靚仔球星先至鍾意?Ali笑言:「你覺得我鍾意靚仔咩?」咁睇番佢男友陳炳銓,又真係好有說服力。

Ali話睇球星會取得平衡,外貌與球技並重,又話唔會同男友因為睇波而爭嗌:「太多嘢可以鬧,唔會因為睇波嗌交。」佢反而鍾意同朋友一齊食飯睇波牙骹戰。

林師傑自認為對球賽興趣不大,不過佢18歲喺新加坡入籍當兵嗰陣,世界盃就俾到佢好大娛樂,林師傑憶述:「受訓生活乏味,當年可以用收音機聽到世界盃比賽已經好開心,記得當年係意大利捧盃。今屆世盃係最後單身嘅一次,雖然自己唔睇波,但係都會約單身派對睇波。」



精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent

攝影:陳慧安  Ali一向都有睇波,世界盃難佢唔到。 Ali一向都有睇波,世界盃難佢唔到。
問到世界盃係咪睇靚仔球星?Ali笑言:「你覺得我鍾意靚仔咩?」

問到世界盃係咪睇靚仔球星?Ali笑言:「你覺得我鍾意靚仔咩?」
Ali話球星會取得平衡,外貌與球技並重。

Ali話球星會取得平衡,外貌與球技並重。
咁佢自己又點呢?

咁佢自己又點呢?
搵佢守龍睇下佢嘅功架。

搵佢守龍睇下佢嘅功架。
好似有啲輪盡。

好似有啲輪盡。
 again

again
又接到喎&

又接到喎…
Ali男友男友陳炳銓。(資料圖片)

Ali男友男友陳炳銓。(資料圖片)

鍾意就快D Share啦!