掃呢頁CODE去手機

2018年6月14日 星期四

黃煦珽:【擔心遭姦殺】黃煦珽遊泰三點式騷身材 __,黃煦珽,

好彩係虛驚一場!歌手黃煦珽(Zaneta)早前憑第一首個人派台歌《女神BB》受到網民注意,日前她到泰國度假,在個人社交網張貼幾張靚相,Zaneta接受 ...


好彩係虛驚一場!


歌手黃煦珽(Zaneta)早前憑第一首個人派台歌《女神BB》受到網民注意,日前她到泰國度假,在個人社交網張貼幾張靚相,Zaneta接受東網訪問時透露上月去泰國時大病一場,很多行程也要取消,所以今次再去一次,笑言要去更多地方,影更多靚相才對得住自己:「一早起身諗住去游水,點知去到泳池落大雨,只好喺酒店浴缸影下相,之後等到停雨即刻上天台無邊際泳池影相,影完相後想游水,又再落雨,天氣好唔穩定!不過今次好開心,上次本來想去狗cafe,今次終於去到,第一次見到咁多隻husky,真係好開心!」

問到今次旅程可有艷遇?Zaneta卻表示有事發生,令她驚魂未定:「上咗一架Grab車去夜市,個司機突然話我好beautiful同sexy,之後仲講埋泰文『水晶晶』、『水蜜蜜』,我諗起之前大陸有個女仔畀個司機姦殺,愈諗愈驚,全程係咁望住個司機,好在最後只係虛驚一場。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!