網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年6月22日 星期五

康華:檸檬茶穿越深宮計!公公韋家雄壁咚康華 __,深宮計,韋家雄,康華,

康華同韋家雄玩呢個古代版檸檬茶廣告,又OK喎!在《宮心計2深宮計》演「南宮司設」的康華與演「成內侍」的韋家雄有一段「神交」戀情,成內侍一直喜歡南宮司設 ...


康華同韋家雄玩呢個古代版檸檬茶廣告,又OK喎!


在《宮心計2深宮計》演「南宮司設」的康華與演「成內侍」的韋家雄有一段「神交」戀情,成內侍一直喜歡南宮司設,並提出「對食」,雖然不是Happy Ending,但二人的感情在劇中充滿喜感,當中更有一段「壁咚」場面,康華一副冧樣,家雄亦沒有「公公」Feel,反而Man爆表白,相當有趣。

古代版檸檬茶廣告

趁拍攝空檔,二人再玩壁咚,當兩人深情對望後,韋家雄就話:「唔該借借!我想搬呢個櫃走呀,有人買咗呀!」更一手趕走康華,非常搞笑!兩人還大唔透玩二次創作,化身古代版初戀檸檬茶廣告主角,還配上原曲拍片自娛。二人穿着古裝戲服及手執插毛筆的盒扮紙包檸檬茶,康華作狀飲了兩啖,之後韋家雄搖了兩下,笑言:「冇晒嘅!」場面笑爆。

康華自薦做「兄弟」

康華稱二人私交甚篤,韋家雄早前生日,一眾《深》劇演員包括康華,特別為他慶祝,而11月家雄結婚,康華更自薦做「兄弟」,賀老友小登科。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

 https://bit.ly/2JjSVcr 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!