掃呢頁CODE去手機

2018年6月13日 星期三

湯告魯斯:湯告魯斯冇眼睇!《壯志凌雲》索女變大媽 __,湯告魯斯,

昔日《壯志凌雲》索Miss已變為肥師奶!荷里活著名男星湯告魯斯(TomCruise)32年後再拍《壯志凌雲2》(TopGun:Maverick),拍檔 ...


昔日《壯志凌雲》索Miss已變為肥師奶!


荷里活著名男星湯告魯斯(Tom Cruise)32年後再拍《壯志凌雲2》(Top Gun: Maverick),拍檔韋基馬(Val Kilmer)日前宣布強勢回歸。不過相信在片中飾演靚佬湯索導師的女星Kelly McGillis唔會復出,皆因當年索爆的她原來經已走晒樣!

現年60歲的Kelly日前就被傳媒影到外出,已久未露面的她一頭灰短髮,身形肥胖,十足十肥師奶!拍埋細五年保養得宜的靚佬湯,絕對係差天拱地!雖然自從拍罷《壯志凌雲》之後,Kelly仍一直有活躍於影視界,近年亦不乏有新作推出。但以Kelly咁大轉變,似乎真係冇乜點keep!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!