網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年6月2日 星期六

【失蹤人口】《望窗的季節》蔡濟文現身!黃翊感觸:同蔡仔斷咗聯絡廿年 __,黃翊,

大家認唔認到左圖左邊嗰個?
多得《流行經典50年》,令好多90年代大家熟悉、而又退隱多時嘅歌手重現幕前,包括令人尖叫嘅蔡興麟、洪楗華、海俊傑、黃翊等等等等。今時今日再拎起支咪,唱 ...


多得《流行經典50年》,令好多90年代大家熟悉、而又退隱多時嘅歌手重現幕前,包括令人尖叫嘅蔡興麟、洪楗華、海俊傑、黃翊等等等等。今時今日再拎起支咪,唱功仍在。

當黃寶欣黃翊都「重出江湖」客串唱下歌、甚至受訪之際,有一個人,一直都冇現身。無論點樣邀請,都拒絕出山。

佢就係——《望窗的季節》蔡濟文。

48歲嘅蔡濟文,暱稱「蔡仔」,1988年參加香港亞洲電視舉辦的《未來偶像爭霸戰》,雖然落選,根據維基顯示,「其具爆炸力且感性唱功受部分音樂界人士認同」,89年入無綫拍劇,出過四隻碟,又轉投飛圖娛樂,同「飛圖鎮台之寶」梁雁翎合唱過《慢慢地陪著你走》……94年蔡濟文去咗亞視做藝員,4年後解約,轉戰大陸拍劇。至99年漸漸淡出,專心打理家族經營嘅燈飾公司生意,02年同前無綫藝人陳珮珊結婚。

近4年前,有傳媒影到蔡濟文陳珮珊同兩個仔入長洲嘅東灣海灘戲水,但關於佢嘅近況,就真係十幾年都冇Update。咁依家嘅「蔡仔」變成點呢?

日前蔡濟文同一班同期歌手——包括鄭敬基、杜德智同前女友李樂詩、何婉盈、胡渭康、黎明詩、李樂詩、唐韋琪、江希文、韋綺姍、蔡興麟、文佩玲、洪楗華、莫鎮賢、劉彩玉等等,去咗黃寶欣位於九龍城嘅港嘢茶檔「大團聚」——當然仲有。老土都要講一句:回憶返晒嚟!胡渭康仲話:「讓我們一夜回春!」

鄭敬基貼出兩張大合照,寫道:「The 80/90s class of music u guys are incredibly awesome! 難得1/4世紀重聚,呢班同期流行經典同學會嘅同學真係個個有心有力有正能,全晚笑到喊聲不絕之外,仲將遊戲獎金全數捐咗俾個慈善機構構我代收,真係……盡在不言中。期待715大家台上再見齊齊唱。」其中有個hashtag係「班長何婉盈」、「恩光成長中心」,原來佢哋會於當日喺中環海濱活動空間舉行《愛恩光經典金曲音樂會》。

黃翊接受《蘋果》電話訪問時話,因為大家都好耐冇見過,今次可以group埋廿幾個人,其中一個就係蔡濟文,所以就一定要同佢合照。黃翊仲話:「真係好耐冇見,起過廿年,所以就影幅相。我之前同蔡仔斷咗聯絡,係今次有機會見番佢,因為當年都算玩得埋,算係老友咁囉。」

02年蔡濟文同陳珮珊結束12年愛情長跑結婚時,體重一度升至200磅,比之前做歌手時發福咗一個碼。咁依家呢?變化唔大,個樣同以前差唔多,反而仲瘦咗,不過就有網民笑言個樣有啲似導演王晶。對此黃翊謂:「其實我覺得好多藝人離開咗呢個圈,各有各發展,幕前發展一定會保持靚靚,但離開咗一定可能都已經放鬆咗,可能同以前個樣唔同,亦都好正常,都已經廿幾年,有轉變都好正常,我都見有網民留言話蔡仔似邊個,咁都冇辦法,但蔡仔都好大方。大家咁多年冇見,咁貼相前都有徵求大家嘅同意,而大家喺噚晚都陸續貼相,所以我就貼咗同蔡仔嘅合照囉。」

黃寶欣就話兩、三年前見過蔡濟文:「其實我哋係喺之前《流行經典50年》嘅記者會上面見番,當時係食午飯,我哋坐嗰圍就好嘈,大家係咁抄晒牌(交換電話),何婉盈就負責開咗一個群組,我哋廿幾個就喺個群組日傾夜傾,好搞笑,每段日子都有約出嚟見面,好似之前劉偉恒嘅電影《某日某月》時,大家都有約埋一齊去睇戲,又會約下燒嘢食,搞啲聚會,今次嚟我間茶檔算係最多人一次。」

講多少少蔡濟文。其實佢同鄭伊健好有淵源,佢同鄭敬基、鄭伊健合唱《屬雞的男人》嘅《Home Alone》。2014年鄭敬基開演唱會,請來黃寶欣、鄭伊健任嘉賓,當時有話搵蔡濟文,但最後蔡濟文因有私人原因,未能現身。

蔡濟文同伊健另一個淵源,係有機會出碟。當年伊健獲蕭笙叔看中,搵佢擔任劇集《月兒彎彎照九州》男主角:「當年無綫用人好穩陣,但蕭笙支持用新人,唔係我冇機會做男主角,我可以出碟都係因為佢,係佢叫我返公司試鏡,陪蔡濟文去試鏡嘅唱片公司人員見到我就叫我去試音,我先有得出碟。」

大家認唔認到左圖左邊嗰個? 冇錯,就係蔡濟文! 冇錯,就係蔡濟文!
網民話蔡濟文個樣好似王晶&

網民話蔡濟文個樣好似王晶…
呢張相,集齊鄭敬基、杜德智同前女友李樂詩、何婉盈、胡渭康、黎明詩、李樂詩、唐韋琪、江希文、韋綺姍、蔡興麟、文佩玲、洪楗華、莫鎮賢、劉彩玉等等等等&

呢張相,集齊鄭敬基、杜德智同前女友李樂詩、何婉盈、胡渭康、黎明詩、李樂詩、唐韋琪、江希文、韋綺姍、蔡興麟、文佩玲、洪楗華、莫鎮賢、劉彩玉等等等等…
蔡濟文真係瘦咗!

蔡濟文真係瘦咗!
右邊嗰個,就係蔡濟文

右邊嗰個,就係蔡濟文
蔡濟文、鄭敬基、鄭伊健合唱《屬雞的男人》嘅主題曲《Home Alone》。 (資料圖片)

蔡濟文、鄭敬基、鄭伊健合唱《屬雞的男人》嘅主題曲《Home Alone》。 (資料圖片)
 02年同前無綫藝人陳珮珊結婚 (資料圖片)

02年同前無綫藝人陳珮珊結婚 (資料圖片)
結束12年愛情長跑 (資料圖片)

結束12年愛情長跑 (資料圖片)
(資料圖片)

(資料圖片)
當時嘅蔡濟文,有成200磅0架。 (資料圖片)

當時嘅蔡濟文,有成200磅0架。 (資料圖片)

鍾意就快D Share啦!